Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op bijbel.startpagina.nl

Massaverkrachtingen in Noorwegen door moslims reden voor kritiek op Israel

• Eliyahu

Bs'd

Epidemie van verkrachtingen in Oslo

http://ejbron.wordpress.com/2011/10/29/epidemie-aan-verkrachtingen-in-oslo/

Hier nog wat meer over de zegeningen van de islam voor het westen:

http://xandernieuws.punt.nl/?id=646728&r=1&tbl_archief=&

En wat is de reactie van de Noren op deze problemen, door hun zelf veroorzaakt door het binnenhalen van grote hoeveelheden moslims?

Precies, afgeven op de joden:

http://www.israelnationalnews.com/News/News.aspx/150378#.TtxmOVZtkYs

After a police report in Oslo said that Muslims were raping Norwegian women out of a religious conviction that this was the proper thing to do, a stormy public debate erupted, reports Bello, and “the government ministers, most of them avowed anti-Semites, claimed that the report and its publication serve Israel and its policy of occupation.”

Norway's justice minister defended the police report but also said that “Israel must be glad to hear about it.”

• Sietse 45

Je doet het haast in je broek zeker?

• CU

Wat stom die kritiek.

Dan maar even naar de Christen Unie van Arie Slop. Die pleit voor meer tolerantie.

Dat is natuurlijk een klassieke fout om te pleiten voor Christelijke tolerantie. Want wat bracht tolerantie in de jongste geschiedenis ook al weer?

Die geschiedenis leert dat de christelijke kerk van Arie Slob en de meeste andere geloven in de vooroorlogse jaren onvoldoende weerstand bood tegen de nazi ideologie. En niet alleen de kerk van Arie Slob, maar ook die van de paus had toen ook al geen geestelijke potentie om weerstand te bieden.

Nu weet ik en velen anderen dat de gevolgen daarvan een verschrikkelijke oorlog was.

En kijk nu eens. Maakt Arie zich druk over tolerantie voor o.a. een weigerambtenaar. En dat terwijl er veel grotere en belangrijkere zaken met het tolerant zijn het land in worden gehaald.

Want wat te denken van de ontwikkelingen die, wanneer die zich zo voortzetten, laten zien dat Europa over pak weg 30 jaar voor de islam gewonnen is?

Voor mij persoonlijk predikt Arie namens een krachteloos geloof en totaal niet geinspireert tot een krachtig beleid, en zeker niet een beleid om mee te regeren. Want regeren is vooruitzien, nietwaar?

Met tolerantie als sub-uiting van het evangelie geeft Arie Slop gebrek aan geestkracht aan, omdat men zich dan tevens in zogenaamde liefdevolle tolerantie gewonnen geeft aan de geestelijke macht van de islamitische godsdienst. En dat wil ik zeker niet.

Ik ben dan ook blij dat er een veel grotere groepering van mensen, dan die van Arie, die zogenaamde liefdevolle tolerantie zich niet eigen heeft gemaakt en dat anti-tolerantie een groeiend besef in Nederland is.

• Erik

Verklaar je nader ?