Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op bijbel.startpagina.nl

Vragen aan God

• Itheka

Op 14-11-2003 heeft Carl dit geplaatst. Ik vind het nog steeds zo leuk, daarom hier nog een keer.

Vragen van kinderen aan God.

Lieve God, wilt u een vakantie doen tussen Kerst en Pasen, er zit niks tussen.

- Amanda

Lieve God, Inplaats van de mensen dood te laten gaan en dan weer nieuwe te laten maken, waarom hou je de oude niet gewoon?

- Amy

Lieve God, Misschien zouden Kain en Abel elkaar niet vermoord hebben, als zij een aparte kamer hadden gehad, Dat werkte ook voor mij en mijn broer

- Larry

Lieve God, Als U naar mij kijkt zondag in de kerk, zal ik mijn nieuwe schoenen laten zien

- Mickey

Lieve God, Is Dominee Coe een vriend van U, of kent U hem alleen van het werk

- Danny

Lieve God, het moet echt moeilijk voor U zijnom van iedereen in de hele wereld te houden. Ik heb maar 4 familieleden, en het lukt me nooit.

- Nan

Lieve God, Op school vertellen ze wat U doet, Maar wie doet het als U op vakantie bent?

- Jane

Lieve God, Hoe wist U dat U God was?? Wie heeft U dat verteld??

- Mary

Lieve God, Bent U echt onzichtbaar, of is dat een truuk??

- Lucy

Lieve God, Was het echt Uw bedoeling een giraffe er zo uit te laten zien, of was het maar een ongelukje?

- Joan

Lieve God, In de tijd van de Bijbel, praatten ze toen echt zo raar??

- Jennifer

Lieve God, Wie heeft de lijnen om de landen getrokken??

- Ian

Lieve God, Dank U voor mijn broertje die ik gekregen heb, maar ik bad eigenlijk voor een puppy

- Joyce

Lieve God, Waarom is zondagschool op zondag, ik dacht dat het een rustdag was??

- Tom

Lieve God, Geef me asjeblieft een pony. Ik heb U nog nooit eerder iets gevraagd. Kijk het maar na.

- Bruce

Lieve God, Als we als iets anders terugkomen…..laat me dan asjeblieft niet Jennifer Horton zijn want ik háát haar.

- Denise

Lieve God, Als u mij nou net zo verstandig maakt als Aladdin, dan geef ik u alles. Behalve mijn geld en mijn schaakspel.

- John

Lieve God, Ik wil later net zoals mijn pappa zijn, maar niet met zoveel haar overal.

- Tom

Lieve God, soms denk ik ook aan U als ik even niet bid.

- Elliott

Lieve God, van alle mensen uit de bijbel die wat voor U hebben gedaan, vind ik Noach en David het leukste.

- Elliott

Lieve God, mijn broer vertelde me over hoe kinderen geboren worden. Hij maakte toch maar een grapje he?

- marsha

Lieve God, op school heb ik geleerd dat Edison het licht heeft guitgevonden. maar ik weet dat U dat deed. Dus hij zal uw idee wel gepikt hebben, nietwaar?

- Donna

Lieve God, schítterend zoals U alle sterren netjes op hun plek hebt gezet. Waarom kon dat nou niet met de maan?

- Jeff

Lieve God, er is niemand die een betere God zou kunnen zijn. En dat zeg ik echt niet omdat u het al bent.

- Charles

Lieve God, ik wist niet dat oranje purper kon worden, totdat ik vanavond de zonsondergang zag. Dat was echt cool!

- Eugene

• ­­¥ Lotje ­­¥

grappig :)

• Erik

Heel grappig zelfs

• Sietse 45

Verklaar je nader.

• Albert

Méér dat grappig zelfs… Ook ontwapenend en ontroerend…

• Frederik D

En die ontroerende kindertjes hadden geen ouders? En die zeiden niet: je moet dit en dat zeggen want dan kom je in je boekje?