Op 14-11-2003 heeft Carl dit geplaatst. Ik vind het nog steeds zo leuk, daarom hier nog een keer.
Vragen van kinderen aan God.
Lieve God, wilt u een vakantie doen tussen Kerst en Pasen, er zit niks tussen.
- Amanda
Lieve God, Inplaats van de mensen dood te laten gaan en dan weer nieuwe te laten maken, waarom hou je de oude niet gewoon?
- Amy
Lieve God, Misschien zouden Kain en Abel elkaar niet vermoord hebben, als zij een aparte kamer hadden gehad, Dat werkte ook voor mij en mijn broer
- Larry
Lieve God, Als U naar mij kijkt zondag in de kerk, zal ik mijn nieuwe schoenen laten zien
- Mickey
Lieve God, Is Dominee Coe een vriend van U, of kent U hem alleen van het werk
- Danny
Lieve God, het moet echt moeilijk voor U zijnom van iedereen in de hele wereld te houden. Ik heb maar 4 familieleden, en het lukt me nooit.
- Nan
Lieve God, Op school vertellen ze wat U doet, Maar wie doet het als U op vakantie bent?
- Jane
Lieve God, Hoe wist U dat U God was?? Wie heeft U dat verteld??
- Mary
Lieve God, Bent U echt onzichtbaar, of is dat een truuk??
- Lucy
Lieve God, Was het echt Uw bedoeling een giraffe er zo uit te laten zien, of was het maar een ongelukje?
- Joan
Lieve God, In de tijd van de Bijbel, praatten ze toen echt zo raar??
- Jennifer
Lieve God, Wie heeft de lijnen om de landen getrokken??
- Ian
Lieve God, Dank U voor mijn broertje die ik gekregen heb, maar ik bad eigenlijk voor een puppy
- Joyce
Lieve God, Waarom is zondagschool op zondag, ik dacht dat het een rustdag was??
- Tom
Lieve God, Geef me asjeblieft een pony. Ik heb U nog nooit eerder iets gevraagd. Kijk het maar na.
- Bruce
Lieve God, Als we als iets anders terugkomen…..laat me dan asjeblieft niet Jennifer Horton zijn want ik háát haar.
- Denise
Lieve God, Als u mij nou net zo verstandig maakt als Aladdin, dan geef ik u alles. Behalve mijn geld en mijn schaakspel.
- John
Lieve God, Ik wil later net zoals mijn pappa zijn, maar niet met zoveel haar overal.
- Tom
Lieve God, soms denk ik ook aan U als ik even niet bid.
- Elliott
Lieve God, van alle mensen uit de bijbel die wat voor U hebben gedaan, vind ik Noach en David het leukste.
- Elliott
Lieve God, mijn broer vertelde me over hoe kinderen geboren worden. Hij maakte toch maar een grapje he?
- marsha
Lieve God, op school heb ik geleerd dat Edison het licht heeft guitgevonden. maar ik weet dat U dat deed. Dus hij zal uw idee wel gepikt hebben, nietwaar?
- Donna
Lieve God, schítterend zoals U alle sterren netjes op hun plek hebt gezet. Waarom kon dat nou niet met de maan?
- Jeff
Lieve God, er is niemand die een betere God zou kunnen zijn. En dat zeg ik echt niet omdat u het al bent.
- Charles
Lieve God, ik wist niet dat oranje purper kon worden, totdat ik vanavond de zonsondergang zag. Dat was echt cool!
- Eugene