Bij het maken van snitzel vroeg ik aan m'n echtgenote hoe het ook weer zat, eerst het meel en dan het ei ?
Ja zei ze.
Toen kregen we de reactie van zoonlief : Hoe eerst het meel ? Het was toch eerst de kip en dan het ei ?
Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.
Meer informatie op bijbel.startpagina.nl Ja leuk.
Doet mij in eens denken aan mijn kleinzoon die heet Samuel, de eerste jaren van zijn leven heeft hij in de Bijlmer gewoond later verhuist naar een andere woonplaats. Toen er bij gelegenheid hij in contact kwam bij een gast van een vereniging die hem vroeg hoe hij heette, noemde Samuel zijn naam ,oh zei die gast, Samuel uit de bijbel. Nee zei zei Samuel, uit de Bijlmer.
Wat was er nu eerst, de kip of het ei? Het eeuwenoude raadsel is nu dan toch eindelijk opgelost, althans dat claimen Britse wetenschappers. Zij zeggen het onomstotelijke bewijs te hebben gevonden dat de kip toch echt eerst kwam.
Onderzoekers aan de Universiteiten van Sheffield en Warwick hebben ontdekt dat een bepaald eiwit essentieel is voor de vorming van de eierschaal.
Dit eiwit wordt geproduceerd in de eierstokken van een zwangere kip, dus daaruit kan worden afgeleid dat de kip eerder kwam dan het ei. Helaas wijst het onderzoek niet uit hoe de kip die het eiwit produceert dan is ontstaan.” http://www.nu.nl/wetenschap/2292519/kip-kwam-echt-ei-.html
Volgens de Bijbel was er inderdaad eerst een kip en daarna een ei. Dus dit verklaart gelijk waar de kip vandaan komt. Uiteindelijk komt de wetenschap er wel achter dat de Bijbel het bij het rechte eind heeft.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?