Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op bijbel.startpagina.nl

keesie.

• theo

Gepost door: keessie ()

Datum: 15 november 2011 22:41

De geest van Theo krijgt al meer invloed hier, ja God is liefde maar kan ook straffen getuige het Oude Testament en dan wat nog gaat komen dat zijn weerga niet kent in de geschiedenis.

Mijn vragen:

1)Wat voor geest heeft theo?

2)Is dat erg?

3) Hoe kom je op de gedachte dat theo meer invloed krijgt en is het erg dat theo al meer invloed krijgtzou krijgen?

4) God is liefde en God straft zo schrijf je..Heb je ook een gedachte wat zwaarder weegt? Zijn liefde of zijn straf? Waarvoor straft God b.v. volgens jou.?

5) WAT gaat nog komen wat zijn weerga niet kent in de geschiedenis?

Je mag best korte antwoorden geven maar ik wil mijn voorwaarde nog wel even herhalen dat ik een volwassen gesprek aan wil gaan en je uitlating: Brand maar los beschouw ik als een instemming om niet met cliches en nietszeggende zinnen zoals; -dat zie je nog niet - of dat begrijp je toch niet- of zinnen van gelijke strekking te komen.

• Allen

En toen………………………………………….

bleef het oorverdovend stil.

• toeter

KC & Sunshine Band?

• theo

Kom kom, keessie hoeft natuurlijk niet nu achter of voor zijn computer te zitten.

• toeter

http://www.youtube.com/watch?v=IgZOYt5kH9Q

• Allen

We zullen zien wat er komt.

Ik zal hierna niet meer reageren op de draadjes theo:D

Alvast succes toegewenst met een {evt} levendige discussie.

groet,

Allen.

• theo

Je reageert maar een end weg hoor, ik heb er geen last van.

• toeter

dan reageer ik ook een eind weg, anders is het discriminatie en dat is strafbaar

• theo

Juhuf, JUHUF…Allen speelt met de knikkers en ik wil dat ook, het is niet eerlijk juf..JUHUF !!! JUF !!!

• keessie

(1)een alverzoen geest onder het mom het komt allemaal wel goed maar goed das al talloze malen voorbij gegaan op dit bord

(2)voor mij niet, heeft geen invloed op mij

(3)dat kun je zien aan de postings van mensen kom maar met een tekst dat Jezus of God NIET zou straffen , want daar sloeg mijn reactie op iemand beweerde dat Jezus niet zou straffen ik heb daar een vers onder geplakt waaruit het tegendeel blijkt

(4) “Gelijk Sodoma en Gomorra, en de steden rondom dezelve, die op gelijke wijze als deze gehoereerd hebben, en ander vlees zijn nagegaan, tot een voorbeeld voorgesteld zijn, dragende de straf des eeuwigen vuurs.”

(5)

nou vooruit voor jou een paar verzen Theo

Openbaring

15 En de koningen der aarde, en de groten, en de rijken, en de oversten over duizend, en de machtigen, en alle dienstknechten, en alle vrijen, verborgen zichzelven in de spelonken, en in de steenrotsen der bergen;

16 En zeiden tot de bergen en tot de steenrotsen: Valt op ons, en verbergt ons van het aangezicht Desgenen, Die op den troon zit, en van den toorn des Lams.

17 Want de grote dag Zijns toorns is gekomen, en wie kan bestaan?

Marcus 13

19 Want die dagen zullen zulke verdrukking zijn, welker gelijke niet geweest is van het begin der schepselen, die God geschapen heeft, tot nu toe, en ook niet zijn zal.

20 En indien de Heere de dagen niet verkort had, geen vlees zou behouden worden; maar om der uitverkorenen wil, die Hij heeft uitverkoren, heeft Hij de dagen verkort.

Theo neem de tijd misschien kun jij een tekst aandragen waaruit zou blijken dat Jezus of God niet zou straffen.

Zo ben benieuwd of ik antwoorden krijg ipv vragen.

nb:Theo ik had eerder op de avond al gekeken maar toen was er nog geen posting, voor de rest zullen er wel reacties komen van de bekende figuren die hier een beetje rondstruinen maar daar heb ik geen boodschap aan, vergeet niet dat zeker de helft van de bezoekers die hier komen op scep thuis horen, die willen mij alleen belachelijk maken, maar nogmaals dat heeft geen invloed op mij daar zijn ze veel te klein voor.