(1)een alverzoen geest onder het mom het komt allemaal wel goed maar goed das al talloze malen voorbij gegaan op dit bord
(2)voor mij niet, heeft geen invloed op mij
(3)dat kun je zien aan de postings van mensen kom maar met een tekst dat Jezus of God NIET zou straffen , want daar sloeg mijn reactie op iemand beweerde dat Jezus niet zou straffen ik heb daar een vers onder geplakt waaruit het tegendeel blijkt
(4) “Gelijk Sodoma en Gomorra, en de steden rondom dezelve, die op gelijke wijze als deze gehoereerd hebben, en ander vlees zijn nagegaan, tot een voorbeeld voorgesteld zijn, dragende de straf des eeuwigen vuurs.”
(5)
nou vooruit voor jou een paar verzen Theo
Openbaring
15 En de koningen der aarde, en de groten, en de rijken, en de oversten over duizend, en de machtigen, en alle dienstknechten, en alle vrijen, verborgen zichzelven in de spelonken, en in de steenrotsen der bergen;
16 En zeiden tot de bergen en tot de steenrotsen: Valt op ons, en verbergt ons van het aangezicht Desgenen, Die op den troon zit, en van den toorn des Lams.
17 Want de grote dag Zijns toorns is gekomen, en wie kan bestaan?
Marcus 13
19 Want die dagen zullen zulke verdrukking zijn, welker gelijke niet geweest is van het begin der schepselen, die God geschapen heeft, tot nu toe, en ook niet zijn zal.
20 En indien de Heere de dagen niet verkort had, geen vlees zou behouden worden; maar om der uitverkorenen wil, die Hij heeft uitverkoren, heeft Hij de dagen verkort.
Theo neem de tijd misschien kun jij een tekst aandragen waaruit zou blijken dat Jezus of God niet zou straffen.
Zo ben benieuwd of ik antwoorden krijg ipv vragen.
nb:Theo ik had eerder op de avond al gekeken maar toen was er nog geen posting, voor de rest zullen er wel reacties komen van de bekende figuren die hier een beetje rondstruinen maar daar heb ik geen boodschap aan, vergeet niet dat zeker de helft van de bezoekers die hier komen op scep thuis horen, die willen mij alleen belachelijk maken, maar nogmaals dat heeft geen invloed op mij daar zijn ze veel te klein voor.