Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op bijbel.startpagina.nl

Neturei Karta tegen staat Israël

• toeter

deze verstandige joden vinden dat de joden gewoon moeten wachten op de terugkeer van de messias voordat er een joodse staat kan bestaan. Joden en arabieren leefden eeuwenlang redelijk vreedzaam samen tot er een officiële joodse staat werd gesticht buiten God om.

een ongelovige joodse staat in de Eindtijd is iets anders dan het herstel van Israël volgens Gods plan. Zie Deut. 30 en Ezekiel 20. Jesaja 6:9-13, Ezekiel 36:33-36.

http://www.nkusa.org/

• Eliyahu

toeter Schreef:

——————————————————-

> deze verstandige joden vinden dat de joden gewoon

> moeten wachten op de terugkeer van de messias

> voordat er een joodse staat kan bestaan. Joden en

> arabieren leefden eeuwenlang redelijk vreedzaam

> samen tot er een officiële joodse staat werd

> gesticht buiten God om.

>

> een ongelovige joodse staat in de Eindtijd is iets

> anders dan het herstel van Israël volgens Gods

> plan. Zie Deut. 30 en Ezekiel 20. Jesaja 6:9-13,

> Ezekiel 36:33-36.

>

> http://www.nkusa.org/

Bs'd

Zullen we de staat Israel dan maar opheffen, en de joden overleveren aan de goyiem, zodat die de joden weer bij de miljoenen kunnen uitmoorden?

• Claude Hommel

Paradoxbericht

• toeter

de joden moeten inderdaad nog een laatste keer door de vallei van doodsbeenderen. zie Ezekiel 37.

• Douce.

David Ben Gurion stichtte in 1948 geen joodse staat, maar de staat Israël. Ook ik heb soms de indruk dat het niet volgens Gods plan is verlopen (al ken ik Gods agenda natuurlijk niet). Daarna is inderdaad het gedonder begonnen en kregen de Palestijnen totaal geen poot meer om op te staan.

Uit christelijk oogpunt is dit een schandvlek.

Douce

• toeter

of het uit christelijk oogpunt een schandvlek is weet ik niet, de Filistijnen hebben net zomin recht op het land. Wel is er naast het feit dat de joden buiten god om een eigen staat stichtten mogelijk nog een wisseltruc gaande waarbij de stam van Juda zich zomaar Israël noemt.

• voorbijganger

toeter Schreef:

——————————————————-

> de joden moeten inderdaad nog een laatste keer

> door de vallei van doodsbeenderen. zie Ezekiel 37.

De ‘joden’ moeten helemaal niets meer…

Want die is niet een Jood, die het in het openbaar is; noch die is de besnijdenis, die het in het openbaar in het vlees is; Maar die is een Jood, die het in het verborgen is, en de besnijdenis des harten, in de geest, niet in de letter, is de besnijdenis; wiens lof niet is uit de mensen, maar uit God. (Romeinen 2:28-29) Ik weet uw werken, en verdrukking, en armoede (doch gij zijt rijk), en de lastering van hen, die zeggen, dat zij Joden zijn, en zijn het niet, maar zijn een synagoge des satans. (Openbaringen 2:9) Zie, Ik geef u enigen uit de synagoge des satans, van hen, die zeggen, dat zij Joden zijn, en zijn het niet, maar liegen; zie, Ik zal maken, dat zij zullen komen, en aanbidden voor uw voeten, en bekennen, dat Ik u liefheb. (Openbaringen 3:9)

Die verzameling mensen die jij nu ‘joden’ noemt, toeter, zijn voor 90+% in het geheel geen Joden maar afstammelingen van de Khazaren. Een volk dat in de 8e eeuw na Christus massaal is over gegaan is op Talmoedisch Judaïsme, zeg maar het rascistisch jodendom dat op valse gronden ‘Gods Volk’ claimt te zijn. Christenen weten beter, toeter. Zij zijn niet in duisternis over deze dingen.

• Eliyahu

voorbijganger Schreef:

——————————————————-

> toeter Schreef:

> ————————————————–

> —–

> > de joden moeten inderdaad nog een laatste keer

> > door de vallei van doodsbeenderen. zie Ezekiel

> 37.

>

> De ‘joden’ moeten helemaal niets meer…

>

> Want die is niet een Jood, die het in het openbaar

> is; noch die is de besnijdenis, die het in het

> openbaar in het vlees is; Maar die is een Jood,

> die het in het verborgen is, en de besnijdenis des

> harten, in de geest, niet in de letter, is de

> besnijdenis; wiens lof niet is uit de mensen, maar

> uit God. (Romeinen 2:28-29) Ik weet uw werken, en

> verdrukking, en armoede (doch gij zijt rijk), en

> de lastering van hen, die zeggen, dat zij Joden

> zijn, en zijn het niet, maar zijn een synagoge des

> satans. (Openbaringen 2:9) Zie, Ik geef u enigen

> uit de synagoge des satans, van hen, die zeggen,

> dat zij Joden zijn, en zijn het niet, maar liegen;

> zie, Ik zal maken, dat zij zullen komen, en

> aanbidden voor uw voeten, en bekennen, dat Ik u

> liefheb. (Openbaringen 3:9)

>

> Die verzameling mensen die jij nu ‘joden’ noemt,

> toeter, zijn voor 90+% in het geheel geen Joden

> maar afstammelingen van de Khazaren. Een volk dat

> in de 8e eeuw na Christus massaal is over gegaan

> is op Talmoedisch Judaïsme, zeg maar het

> rascistisch jodendom dat op valse gronden 'Gods

> Volk' claimt te zijn. Christenen weten beter,

> toeter. Zij zijn niet in duisternis over deze

> dingen.

Bs'd

Het christendom is niets anders dan leugen en bedrog. Ze hebben de wet van God overboord gegooid en vervangen door heidendom en afgodendienst, de enig ware God J-H-W-H vervangen door de dode Jood JC, en dan denken ze ook nog dat zij de ware joden zijn.

Lees hier waarom het christendom afgodendienst is: http://bergzion.notlong.com

• van der Kookpunt

Gepost door: Douce (—.upc-i.chello.nl)

Datum: 14 november 2011 18:57

David Ben Gurion stichtte in 1948 geen joodse staat, maar de staat Israël. Ook ik heb soms de indruk dat het niet volgens Gods plan is verlopen (al ken ik Gods agenda natuurlijk niet). Daarna is inderdaad het gedonder begonnen en kregen de Palestijnen totaal geen poot meer om op te staan.

Uit christelijk oogpunt is dit een schandvlek.

Douce

Heb jij wel enig fatsoen in je lijf ??

• toeter

om na eeuwen en duizenden jaren nog te zeggen dat de joden nog vande khazaren afstammen gaat wel ver. ben je de ambassadeur van anarchiel?