Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op bijbel.startpagina.nl

@ david

• Sfred+

Als je niet kunt slagen in de maatschappij, kun je inderdaad altijd nog (zelfbenoemde) Evangelist worden

Douce

Gonnie Schreef:

——————————————————-

> Ha ha,:D

;)

• Sfred+

Gonnie Schreef:

——————————————————-

> Nu heb ik vernomen dat de bazen hier, liever

> poolse werkzoekenden aannemen dan nederlandse

> werkzoekenden.:S

>

> Misschien ligt het aan de beloning.?

Welke bazen en van wie heb je dit vernomen gonnie:S Iedereen kan wel zomaar iets uit zijn n+k gaan l+llen he;)

Miranda

• Sfred+

Allen Schreef:

——————————————————-

> Daar ging het niet over Gonnie,

> het is een kwestie van mentaliteit.

>

> Allen.

Ow, ik dacht dat het hier over de bijbel ging:S

• Daan

toeter Schreef:

——————————————————-

> hee david,

>

> ik heb niks tegen smiley's maar zou je die

> betuttelende berispende christelijke knipoog

> smiley weg willen halen? ik word er helemaal niet

> goed van.

>

> gr.

>

> * was nog bij het uzb: er is geen werk, zelfs geen

> productiewerk. Ook een afwijzing bij de post als

> sorteerder ondanks hun flyers dat ze personeel

> zoeken. Jouw BRAVE christelijke wereldbeeld klopt

> niet met de werkelijkheid.

Ben het met je eens.

Er is geen werk, zelfs niets in de productie.

En als je al werk weet te vinden is het voor parttime.

>

>

>

>

• toeter

luister eens lullo,

1. had ik jou iets gevraagd?

2. waarom denk je dat die oost europeanen hier wel werk vinden? Juist dan kunnen de werkgevers de lonen drukken.

3. mijn dingen zijn geen sprookjes; het is duidelijk dat jij de eindtijdgedachte ontkent.

• Allen

- 1. had ik jou iets gevraagd?

Fantast luister eens even, of jij mij wel of niet iets vraagt zal mij een zorg zijn, is dat duidelijk?

- 2. waarom denk je dat die oost europeanen hier wel werk vinden? Juist dan kunnen de werkgevers de lonen drukken.

Zoals gewoonlijk heb je de klok weer horen luiden zonder te weten waar de klepel hangt.

Oosteuropeanen die via een dienstverlener in dienst genomen worden kosten een werkgeven net zoveel

als een werknemer in vaste dienst.

stel je eerst goed op de hoogte voor je wat uitkraampt.

- 3. mijn dingen zijn geen sprookjes; het is duidelijk dat jij de eindtijdgedachte ontkent.

nee, jou dingen zijn geen sprookjes, maar sprookjes in het kwadraat.

Allen.

• Ellen-Josee

toeter Schreef:

——————————————————-

> hee david,

>

> ik heb niks tegen smiley's maar zou je die

> betuttelende berispende christelijke knipoog

> smiley weg willen halen? ik word er helemaal niet

> goed van.

>

> gr.

>

> * was nog bij het uzb: er is geen werk, zelfs geen

> productiewerk. Ook een afwijzing bij de post als

> sorteerder ondanks hun flyers dat ze personeel

> zoeken. Jouw BRAVE christelijke wereldbeeld klopt

> niet met de werkelijkheid.

>

>

>

>

Ik vind het heel vervelend voor je en ik kan mij voorstellen dat die knipogen dan op je zenuwen werken, al is dat vast niet persoonlijk en beroerd bedoeld.

Beste Toeter, het komt niet door jou dat je afgewezen wordt. Het is op het ogenblik heel moeilijk. Mijn buurvrouw, een gezonde en aardige meid van 25 met HBO loopt tegen hetzelfde aan. Ook afgewezen als postsorteerder en echt helemaal geen baan te krijgen. Hopelijk wordt het over een poosje beter. Misschien kan je iets anders verzinnen om mee (bij) te verdienen. En heb je de zorg sector al geprobeerd? Jeweetwel schoonmaken bij gehandicapten thuis.

Ik wens je sterkte en suc6 en laat je niet gekmaken met verhalen dat er wel werk zou zijn. Is er niet. Dat is een roep van lui die met hun vette kont al jaren op hetzelfde plekkie met gummetjes zitten te schuiven en die vliegen er vandaag of morgen ook uit.

Groetjes, Ellen

• toeter

laat ik reageren op punt 2, lullo,

ja ik snap ook wel dat er CAO akkoorden zijn maar als een werkgever polen aan kan nemen die en langer door willen werken voor hetzelfde geld dan zal hij dit natuurlijk doen. Plus dat een werkgever een groter arbeidspotentieel heeft waardoor hij alsnog de cao-afspraken kan manipuleren. zo krijg je een neerwaartse spiraal.

• toeter

waarom herhaal je mijn lap tekst?

* ik denk dat ik drugsdealer word, verdient tenminste, rijkeluiskindertjes verslaafd maken

• toeter

eindelijk een adviseur van een burgemeester die opstapt omdat hij achter de occupy staat:

http://current.com/shows/countdown/videos/occupy-oakland-dan-siegel-resigns-as-advisor-to-oakland-mayor-jean-quan