Breed neemt het breed met fatsoen.
Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.
Meer informatie op bijbel.startpagina.nlDie zogenaamde liefde is alleen maar propaganda. Stroop om vliegen te vangen.
Als je de bijbel leest, dan weet je dat de bijbelse god een boze god is.
Dat is niet te ontkennen.
Ook Jezus was niet liefdevol. Die had wel praatjes over vijanden de andere wang toekeren, maar wilde mensen die het met hem niet eens waren liefst met een molensteen om hun nek in zee kieperen. (o.a. Luc. 17:2)
Je bent niet eerlijk als je zo'n god en diens zoon liefdevol noemt.
Richard II Schreef:
——————————————————-
> Die zogenaamde liefde is alleen maar propaganda.
> Stroop om vliegen te vangen.
> Als je de bijbel leest, dan weet je dat de
> bijbelse god een boze god is.
> Dat is niet te ontkennen.
> Ook Jezus was niet liefdevol. Die had wel praatjes
> over vijanden de andere wang toekeren, maar wilde
> mensen die het met hem niet eens waren liefst met
> een molensteen om hun nek in zee kieperen. (o.a.
> Luc. 17:2)
> Je bent niet eerlijk als je zo'n god en diens zoon
> liefdevol noemt.
Als je als tegenstander van het leven zelf (Jezus Christus) voor de dood kiest, dan kan je er toch beter voor kiezen om er snel een einde aan te maken dan een langzame marteling te moeten ondergaan? Bekering is de enige optie!
Dit is wat er staat:
En Hij zeide tot de discipelen: Het kan niet wezen, dat er geen ergernissen komen; doch wee hem, door welken zij komen; Het zoude hem nuttiger zijn*, dat een molensteen om zijn hals gedaan ware, en hij in de zee geworpen, dan dat hij een van deze kleinen zou ergeren.
Grieks het is hem nut; dat is, het ware minder kwaad voor hem, dat hem die straf aangedaan ware, eer hij ergernis zou geven, dan dat hij na gegeven ergernis met den eeuwigen dood zou gestraft worden, gelijk Christus hier dreigt.
Hee wat mooi! Ik heb het opgeslagen om vaker te lezen, want dat is natuurlijk iets waar ik zelf ook nogal eens in tekortschiet
Nog bedankt trouwens voor je goede wens i.v.m. mijn verjaardag een tijdje geleden, doordat ik in de verhuizing zit werkt internet en email niet helemaal top, zodat ik daar geen antwoord kon geven. Als alles weer op orde is, laat ik het je weten.
Groet en Gods zegen,
Ellen
Toen Stephen Mansfield aan Derek Prince (1915-2003) vroeg wat de belangrijkste waarheid is die hij geleerd had over het leven, antwoordde Derek: ,,God is trouw. Hij houdt zijn woord en is een beloner voor wie hem serieus zoeken. Dat kan ik niet genoeg benadrukken. De grootste waarheid van mijn leven is: God is trouw!''
Wie het bijzondere verhaal van Derek Prince' leven leest, zal inderdaad keer op keer verrast worden door Gods onmetelijke trouw en de vele diepe waarheden die God in de praktijk aan Derek leerde. Zoals Hij het leven van Derek gebruikte, zo wil Hij ook jou gebruiken om anderen te brengen tot overgave en geloof.
http://www.dpmnederland.nl/index.php?option=com_virtuemart&page=shop.product_details&flypage=flypage.tpl&category_id=1&product_id=41&Itemid=67&vmcchk=1&Itemid=67
Biografie: Derek Prince
Prijs: €17.50
ISBN: 978 90 75185 49 2
Pagina's: 320
Jaar van uitgave: 2005
CU Schreef:
——————————————————-
> Kortom, Jezus heeft geen macht over de dood. Want
> dat is wat je hier schrijft, zonder dat je dat
> weet.
Er is geen hoofdstuk in de bijbel, dat op een zo duidelijke wijze toont, dat er geen grenzen zijn aan Jezus' macht als in Markus 5. We vinden er de geschiedenis van:
1. een man, die in de macht van Satan is ;,
2. een vrouw, die de gevolgen van de zonde - ziekte - ondervindt
3. een kind, dat ligt in de macht van de dood.
Alle drie komen ze op de één of andere wijze met Christus in aanraking. Voor zijn macht wijkt de satan, verliest de zonde haar heerschappij en moet zelfs de dood zijn prooi loslaten. Man, vrouw en kind, heel het schepsel dus, vindt redding bij Hem.
http://www.jaapfijnvandraat.nl/index.php?page=artikel&id=4045
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?