Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op bijbel.startpagina.nl

Niet te geloven,

• Gonnie

Sint Maarten, schaal met lekkers heb ik klaar gezet,het licht ontstoken in de hal, en nu wacht ik op de eerste invasie, hoe wel het nog heel stil is. Maar echt mijn teckel voorvoelt dat al en heeft nu op dit moment zijn staart tussen zijn pootjes en gaat naar zijn slaapplaats, normaal is hij tijdens het eten bij mij of er soms een stukje vlees te bedelen valt.

ik vind dat zo ongelooflijk, om dat er nog niets aan de hand is.

Dieren hebben meer verstand dan mensen denken, dat blijkt al uit dat hij het nog precies weet hoe dat gaat van de jaren daarvoor.

• toeter

niet te geloven die gristelijke VOC mentaliteit

http://www.joop.nl/opinies/detail/artikel/zwerver_in_rolstoel_wordt_al_normaal_gevonden/

• Richard II

Nou Gonnie, die teckel van jou verdient ook wel een snoepje.

• Gonnie

Krijgt hij elke avond voor het slapen gaan.>:D<

• LeSage

Tja ….schaal met lekkers, licht aan in de hal…..het vrouwtje loopt sloffend door het huis…dat kan alleen maar betekenen…….SINTE MAARTENNNN

:)

• Gonnie

Precies, het zijn ook zulke gewoonte dieren. Zij merken de geringste verandering op.

• Douce.

Wat leuk is dat toch, dat dieren zoveel voelen. Ze staan dicht bij de(hun) natuur.

De mens is geconditioneerd (in het algemeen) en zou ook veel meer voelen als dat afgelegd zou worden.

Douce

• Lut

die dieren, ze kunnen een mens echt verbazen, eh Gonnie