Ik dacht dat we vrienden waren
Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.
Meer informatie op bijbel.startpagina.nlsamuel Schreef:
——————————————————-
Mooi introspectief verhaal!
“What we see when watching others depends on the purity of the window through which we look.”
(tu)
Hoe mooi zou dit prikbord worden als we bereid zijn om dit steeds voor ogen te houden en onze eigen ramen of bril op tijd en stond aan een poetsbeurt te onderwerpen !
Als elkeen dit zou doen zijn er op slag geen discussies meer,maar gesprekken
Marith
Destijds was de chat meer voor de gesprekken (ook met sociale aspecten tussendoor) dat is (helaas) getorpedeerd, omdat niet iedereen er sociaal mee om kon gaan.
Het prikbord is van meet af aan (ik zondig waarschijnlijk nog wel eens) bedoeld voor discussie, als ik tenminste de redactionele punten lees (die een aantal jaren geleden zijn bijgesteld, naar mijn mening niet ten goede).
Douce
Douce Schreef:
——————————————————-
> Destijds was de chat meer voor de gesprekken (ook
> met sociale aspecten tussendoor) dat is (helaas)
> getorpedeerd, omdat niet iedereen er sociaal mee
> om kon gaan.
> Het prikbord is van meet af aan (ik zondig
> waarschijnlijk nog wel eens) bedoeld voor
> discussie, als ik tenminste de redactionele punten
> lees (die een aantal jaren geleden zijn
> bijgesteld, naar mijn mening niet ten goede).
>
> Douce
Het zou te mooi zijn om waar te zijn dat alleen nog gesprekken zouden kunnen gevoerd worden, vooralsnog is dit een utopie
Onder discussies begrijp ik eigenlijk de ander te willen overtuigen van de eigen mening of standpunten met het aanbrengen van allerlei argumenten. In feite loopt dit meestal op niets uit en is dit geworteld in de eigen wil, zie onder
In een gesprek ervaar je de openheid en ook de neutraliteit tov elkaar.
Niettemin, van de discussies leert men nog het meest.
Marith
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?