Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op bijbel.startpagina.nl

Helaas,

• Gonnie

heb ik hier op dit bord God niet kunnen vinden. Wat ik hier tegenkwam van bepaalde ‘'christenen’' is enkel borstklopperij en minachting voor hun mede prikkers. Eerlijkheid was ver te zoeken en was het hier tegen elkaar opbieden wie het meest op juiste wijze de bijbel letterlijk lezen.

Ook wordt hier prikkers beoordeeld op hun waarde en er werden juist de oprechten op waardelozen beoordeeld.

Treurige zaak dat juist die bepaalde ‘'christenen ’' dit bord zo beinvloeden.

• toeter

hou je nou eens op met je geklaag over gristenen dit en gristenen dat?

• toeter

misschien moet je een klaagmuur om je tuintje bouwen

• Sfred+

ik was al heel even bang dat je ging vertellen dat je hier nooit meer terug kwam gonnie:)

Miranda

• Sfred+

Gonnie is zo opgevoed, kan ze niks aan doen:)

• Gonnie

Is het niet zo dat juist christenen ervan uit moeten gaan niet om over hun eigen belangrijkheid moeten gaan, maar open moeten staan voor de ander, maar nee niet bij die ‘'christenen ’' daar wordt gevraagd om van het bord te verdwijnen.

• Albert

Eén van de redenen waarom ik niet zoveel op dit medium kom, Gonnie… Christenen kom je hier weinig tegen…

• Stefan

Zoek het in jezelf Gonnie.

Tot het moment,

dat zij,

die dit alles meemaken,

wakker worden:

zij die in al deze verwarringen waren,

zien dan niets,

omdat het geen reële dingen zijn.

31 Zo is het met hen,

die de onwetendheid hebben afgeworpen

als de slaap:

ze houden haar niet voor iets reëels,

noch houden ze haar werken voor werkelijkheden,

maar ze laten ze achter zich

als een droom in de nacht.

De kennis van de Vader beschouwen zij als het (morgen)licht.

Zo heeft iedereen als in slaap gehandeld toen hij onwetend was,

en zo

is hij tot kennis gekomen

alsof hij ontwaakte.

http://bijbel.startpagina.nl/prikbord/14768071/het-onwetend-bestaan#msg-14768071

• Albert

Neen, Gonnie & Thomas… Niet in jezelf maar in het vleesgeworden Woord Jezus Christus want alleen Hij is onze Vrede…!

• Stefan

Het vleesgeworden Woord…

En waar is dat? Is dat niet het getuigen, dat Hij in het vlees gekomen is?

Nu dan, laat horen..

;)