Valt wel mee hoor, …mijn- WEBMASTER -in een andere posting heeft de webamaster ook geplaatst, het voorselecteren vind ik ook niks maar hij doet het verder prima !!
Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.
Meer informatie op bijbel.startpagina.nlMarith Schreef:
——————————————————-
> BOAZ Schreef:
> ————————————————–
> —–
> > Marith Schreef:
> >
> ————————————————–
>
> > —–
> > > BOAZ Schreef:
> > >
> >
> ————————————————–
>
> >
> > > —–
> > > Ik was ooit bang voor mijn eigen hart en dat
> > heb
> > > ik uit handen gegeven.
> > > Aan de Here Jezus Christus!
> > >
> > > Waarom was je ooit bang voor je eigen hart?.
> >
> > Spreuken 20:9 Wie kan zeggen: Ik heb mijn hart
> > gezuiverd, ik ben rein van mijn zonde?
> >
> > Boaz.
>
> Hoi Boaz,
>
> Mijn vraag was eigenlijk waarom je bang was van je
> eigen hart. Was het wel angst voor je eigen hart
> of was het angst voor de influisteringen van
> allerhande ‘machten’ die jouw handelingen leiden
> en waar je geen verweer tegen had waardoor je je
> liet gebruiken?
> Ik geloof echt wel dat er met jou iets gebeurde
> waardoor je tot een soort bekering of inzicht
> kwam. Maar daar stopt hier niet mee, het is nog
> maar een begin.
> Behoud altijd een open ‘mind’ zou ik zeggen en
> besef dat je altijd leerling blijven zal, geen
> ‘meester’.
Als je tot het inzicht komt dat het hart in handen is van de machten, dan ga je wel verder kijken als jouw neus lang is!
Volgens de Bijbel zijn er maar twee optie's.
Boaz.
>
> Marith
Joh 16: 22
22 En gij dan hebt nu wel droefheid;
maar Ik zal u weer zien,
en uw hart zal zich verblijden,
en niemand zal uw blijdschap van u wegnemen.
23 En in die dag zult gij Mij niets vragen. Voorwaar, voorwaar Ik zeg u:
Al wat gij de Vader zult bidden in Mijn Naam, dat zal Hij u geven.
24 Tot nog toe hebt gij niet gebeden in Mijn Naam; bidt, en gij zult ontvangen, opdat uw blijdschap vervuld zij.
25 Deze dingen heb Ik door gelijkenissen tot u gesproken; maar de ure komt, dat Ik niet meer door gelijkenissen tot u spreken zal, maar u vrijuit van de Vader zal verkondigen.
Tja, Boaz, het is maar wat je wilt zien en horen..
theo Schreef:
——————————————————-
> Valt wel mee hoor, …mijn- WEBMASTER -in een
> andere posting heeft de webamaster ook geplaatst,
> het voorselecteren vind ik ook niks maar hij doet
> het verder prima !!
Nu worden de berichten redelijk snel geplaatst, maar ik heb gisteravond ook wat geschreven en dat stond er na een uur nog niet.
En bovendien neem ik aan dat berichten van bv Richard niet meer geplaatst worden.
Laat het maar een ja en amenbord worden. En laat de veren maar aanrukken. Ik ben er verder klaar mee.
M*j*r**, dit wordt nooit een bijvalbordje, is het nu niet, was het ook nooit en zal het echt nooit worden. Dat is juist de reden waarom het ondanks alles nog bestaat.
Laat je niet door je gevoel leiden, ik merk dat het je nu wat hoog zit, maar juist door mensen als jij die, naar mijn mening, altijd op een correcte manier reacties geeft zorgt er voor dat iedereen de kans krijgt overtuigingen te delen, herzien of ja ook kan afwijzen en er iets tegenover zetten.
Persoonlijk denk ik ook anders in geloof dan jij, anders dan Thomas die ik ook erg apprecieer, anders dan Theo of Douce, anders dan Frederik D of Allen, Baldu of Boaz, anders dan Gonnie of Elia enz…..
Met allemaal ben ik het op bepaalde punten eens of oneens geweest en zij of jij met mij. Zo moet het ook kunnen, wat valt er anders nog te zeggen ?
Ik hoop dat je het niet opgeeft omdat een enkeling of een paar de ander het licht niet kunnen/willen gunnen.
Mag ik er langer over doen dan een nachtje?
Nog zeer de vraag trouwens of ik weer echt geïnteresseerd raak, er heerst hier momenteel iets te veel onderhuidse negativiteit.
Daar ben ik alergisch voor. En moderatie vooraf maakt van dit bord een farce. Terwijl er dan ook nog berichten verdwijnen, welke aanvankelijk door de ballotage werden goedgekeurd.
Het lijkt wel de film “De komedianten trekken voorbij”. Deze film heb ik jaren geleden diverse keren gezien en is oude kost..
Douce
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?