Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op bijbel.startpagina.nl

Hoe kun je in iets geloven wat je nog nooit heb gezien?

• bart.klinton

CU Schreef:

——————————————————-

> Veel woorden, maar een ontkenning dat God al die

> vervelende celletjes heeft geschapen komt er niet

> uit.

Dat heb je scherp gezien, ik ontken niet dat wat jij waarneemt door studie, maar je hebt mijn woorden niet begrepen; ik schreef

Het menselijk lichaam heeft een eigenschap die onze ogen op tal van zaken wel zouden kunnen openen als je er achter komt.

Ieder lichamelijke indicatie (als manifestatie van een onbalans) heeft ons wat te zeggen.

Gaan we er aan voorbij dan is er onbegrip over het waarom der dingen, en als het denken er dan mee aan de haal gaat krijg je de meest vreemde kronkels te horen over levensbedreigende zaken.

Het aantal levensbedreigende virussen neemt in zeer snel tempo toe ,en de resistentie tegen veel bestaande bacteriën neemt af.

We hebben niets anders gedaan dan de zin van alles naast ons neer leggen. Is het niet meer dan logisch dat men met de handjes in de haren gaat zitten op veel plaatsen, waar men dit wel waarneemt, maar beseft dat er vanuit het oude oplossingen niet veel aan te doen is?

Dan zijn er ook nog ziekelijke denkgeesten die dingen bedenken…. en uitvoeren, maar daar zul je je ook wel van bewust zijn waarschijnlijk?

Wat er van die kant komt is een uitvloeisel van het kwade dat in de mens zit, en in al die vermeende hoogstaandheid is een deel van de mensheid als schepsel onder het nivo gezakt van zijn ware essentie. Dat levert dus een tweesplitsing op. Het deel dat de ontkenning in gaat omdat het luisteren naar het hart negeert, en het deel dat in het denken verzand en vanuit dat egodenken zijn eigen ondergang tegemoet gaat.

Ik ontken niet wat je schrijft, maar heb je bovenstaande woorden op je in laten werken?

Het helpt een ieder om meer de zin te ontdekken van dat wat wij met medicijnen willen bestrijden in de meeste gevallen.

Er zijn wel medicamenten die tijdelijk iets kunnen onderdrukken voor ons, maar indien we verzuimen de echte oorzaak in te zien, zal de oplossing die vanuit de medicijnen voortkwam tijdelijk zijn. Het is dan niets anders dan het verleggen van hetzelfde probleem dat er dan immers nog steeds is.

• CU

Het is dus een doorgaande schepping van God. Het resistent maken van bacterieën.

En jij maar denken dat ik van de pot gerukt ben. De uitvinder van de peniciline heeft meer levens gered dan Jezus.

• bart.klinton

CU Schreef:

——————————————————-

> Het is dus een doorgaande schepping van God. Het

> resistent maken van bacterieën.

>

> En jij maar denken dat ik van de pot gerukt ben.

> De uitvinder van de peniciline heeft meer levens

> gered dan Jezus.

Misschien komt er een moment waarop je ogen opengaan.

Heb je al indicaties gevonden dat die zaken gaande zijn?

Heb je al nagedacht wat de reden zou kunnen zijn?

Zou het denken van de mens in staat zijn, zichzelf te behoeden…?

Denk je een opzichzelfstaand wezen te zijn, dat zelfstandig zijn leven voltooid zonder geconfronteerd te worden met het tegendeel?

• CU

Daar heb ik het niet over.

Een feit is dat je niet kan ontkennen dat al die ziekmakende celletjes, waar ook leven in zit en die ook strijden voor het leven ten koste van oa, de mens, door God geschapen zijn.

Let wel, dat is een feit.

En een feit kan je met zoete woorden met wat voor inhoud dan ook niet ontkennen.

Dan ga ik even verder. God schiep de mens als laatste, buiten de distels en doornen om die Adam het werken moeilijk moest maken. Een Goddelijk pesterijtje. Maar verzwegen werd dat God ook al die vervelende celletjes schiep die elk onderdeel van de mens aantasten. Verzwegen dus, want dit was geen pesterijtje.

Ach, wist Mozes veel.

• bart.klinton

Je kan als je wil in de rol stappen van zielig schepsel, en gaan klagen over onkruid en microben.

Misschien komt het wel overeen met de rol die je voor jezelf gekozen hebt deze incarnatie hier op aarde?

Maar wat wil je er mee bereiken, en om het dan door te trekken en er over te gaan klagen ->God ???

Keer de boel eens om, en kijk welke rol het onkruid der aarde heeft aangericht hier.

De mens is in zijn huidige bewustzijn een groter onkruid dan alle natuurlijke onkruid tezamen in mijn ogen.

Slechts de mens die zijn bron weet te hervinden, zal dit niveau ontstijgen en komt verder.

• Marjorie

bart.klinton (—.w90-36.abo.wanadoo.fr)

Datum: 20 oktober 2011 09:52

Waarom prik je aldoor onder een andere nickname?

• 'en passant'

Marjorie Schreef:

——————————————————-

> bart.klinton (—.w90-36.abo.wanadoo.fr)

> Datum: 20 oktober 2011 09:52

>

> Waarom prik je aldoor onder een andere nickname?

doet hij dit dan?

Het lijkt me helemaal Bart te zijn…

• bart.klinton

CU Schreef:

——————————————————-

> O ja, iedere cel heeft leven.

>

> Prachtig hoor. Iedere cel die je lichaam aantast

> heeft leven. En al die cellen die je lichaam

> aantast zijn dus door God gemaakt.

>

> Ik zal maar niet de honderden blaadjes A4 met

> levensbedreigende Goddelijke celletjes hier

> publiceren.

>

> Maar ik moet toegeven dat de mens mooi gemaakt is.

> Zo zitten je oren op een perfecte plaats om een

> bril te dragen , een bril die nodig is om de

> mankementen aan het oog door Goddelijke celletjes

> te verbloemen.

Waarom wordt het lichaam aangetast……..?

wat ligt eraan ten grondslag, en waaruit is ons werkelijke “zijn” opgebouwd?

Staat dat ook op je A4-tjes? Of komt het vanuit de bron die slechts angst aanjaagt, om jou en vele anderen in het systeem te houden van angst en onderdrukking?

Zolang de focus op het lichaam blijft, of de kennelijk honderden blaadjes A4 met lichaamsbedrijgende cellen.. waarom dan niet gaan focussen op wie je werkelijk bent (dus niet dat lichaam)

Maar nog belangrijker is dan de volgende stap, maar waarom ben je hier? (als ziel)

En welke weg is beschikbaar…voor iedereen…om heel dat gedoe hier te leren doorprikken ,en om te zien wat we hier werkelijk kunnen doen, om anderen te helpen die dat nog niet gevonden hebben.

Wat heeft dat gedrag voor een zin dat je hier tentoon stelt, waar komt dat vandaan, en voel je je daar gelukkig mee… met die fake-gedraging?

Hoe voelt dat bij jezelf?