Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op bijbel.startpagina.nl

PVV-er verkondigt zijn geloof in Adam & Eva

• Sietse 45

« WANTEDPVV-er verkondigt zijn geloof in Adam & Eva

Oct 15th, 2011 by Mirik

Is dit nou een SGPer of een PVVer? Luister naar de uitzonderlijke domme volgelingen van Geert Wilders die ‘preventief’ Iran willen bombarderen op geen enkel bewijs en daarbij hun dogma’s en religieuze geloof verkondigen (bijzonder schaamtelijk fragment waarin beroepsloser Win Kortenoever incoherent over Adem & Eva pruttelt. Staat hij stijf van de drugs of wat?). Dit alles alleen maar om hun heilige land Israël te plezieren, het enige land waar zij enige vorm van ‘alliantie’ voor tonen. Heerlijk te zien hoe een Iraanse, intelligente jonge man die inziet wat echt de dreiging van oorlog vergroot, gehakt maakt van deze oorlogstokende ideologen.

Voor de duidelijkheid, wij zijn natuurlijk compleet tegen het achterlijke Islamitische theocratische regime in Iran. Hun revolutie is er al een paar maal bijna van gekomen, eens is de dag daar (zie Libië, Egpyte, waar nog veel werk verricht moet worden om van de Islamisten af te komen), laten we duimen dat deze globale revolutionaire sfeer helpt. Empowerment of the people. Dat hebben we nodig.

Thanks Krapuul.nl

http://www.godvoordommen.nl/2011/10/15/pvv-er-verkondigt-zijn-geloof-in-adam-eva/

• CU

Het is dat Israël zo'n 15 jaar geleden de bijna gereed zijnde Iraanse bouw van een plutoniumfabriek plat bombardeerde, anders zou de schrijver van het stuk wel anders reageren, of , het stukje wel eens helemaal niet geschreven kunnen hebben.

• van der Baklucht

Ik weet niet of dat wel zo is gerritje

• CU

Inderdaad, jij weet niet veel.

Dat was me al opgevallen.

• Sfred+

CU Schreef:

——————————————————-

> Inderdaad, jij weet niet veel.

>

> Dat was me al opgevallen.

Ik weet het niet zeker hoor CU, maar volgens mij leer ik niet zoveel van je gerrit:D

Eigenlijk alleen maar kattekwaad, en daar heb je hier niks aan.

Het geloof dat God er altijd voor je is, is veel belangrijker dan wat dan ook. Ik heb het idee dat jij bij de pakken gaat neer zitten, niet doen joh;)

• Sfred+

van der Baklucht Schreef:

——————————————————-

> Ik weet niet of dat wel zo is gerritje

Volgens mij ook niet hoor;)

• David

Was dat niet een in aanbouw zijnde kerncetrale in Irak in 1980?