http://natgeotv.com/nl/pint-sized-preachers
Morgenavond t.v. N.G..
Dan kunnen jullie zien hoe ook wij op dezelfde wijze onze kinderen hebben opgevoed en nu ook onze kleinkinderen opvoeden.
Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.
Meer informatie op bijbel.startpagina.nlAllen Schreef:
——————————————————-
> Geen ‘reclame’?
>
> Het is een heel goede spiegel waar wijzelf voor moeten gaan staan, iedere dag weer opnieuw.
> Naar dit soort docu's kan niet genoeg gekeken worden, maar dat begrijp jijzelf ook wel vermoed ik.
>
> Allen.
Het moet zeker openbaar gemaakt worden en vooral aangepakt. Helaas wordt het vaak zoals ik zei als ‘reclame’ tegen christenen gebruikt. Ik weet wel dat Theo het in dit geval wel als aanklacht gebruikt.
Ook in de Evangelische wereld zijn er uitwassen waar ik zeker niet achtersta!
Maar er is niet mis met het inscherpen van onze kinderen, vanuit de Tenach waaronder ik ook het NT versta.
Deuteronomium 6: 4 Hoor, Israel! de HEERE, onze God, is een enig HEERE!
5 Zo zult gij den HEERE, uw God, liefhebben, met uw ganse hart, en met uw ganse ziel, en met al uw vermogen.
6 En deze woorden, die ik u heden gebiede, zullen in uw hart zijn.
7 En gij zult ze uw kinderen inscherpen, en daarvan spreken, als gij in uw huis zit, en als gij op den weg gaat, en als gij nederligt, en als gij opstaat.
Boaz.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?