Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op bijbel.startpagina.nl

Theo.....

• ­­¥ Lotje ­­¥

Jij daagt uit . over een andermans rug bedoel je mij er mee . Hoe vals kan je zijn . Ophouden en praat jij eens een keer over de bijbel . Als het je niet goed lukt, geef niet . Maar probeer het onderhand eens , dan telkens hier te komen om mensen af te maken . Ga anders zelf een bord openen en ga daar te keer zo hard als je wilt.

• Otis

­­¥ Lotje ­­¥ Schreef:

——————————————————-

> Jij daagt uit . over een andermans rug bedoel je

> mij er mee . Hoe vals kan je zijn . Ophouden en

> praat jij eens een keer over de bijbel . Als het

> je niet goed lukt, geef niet . Maar probeer het

> onderhand eens , dan telkens hier te komen om

> mensen af te maken . Ga anders zelf een bord

> openen en ga daar te keer zo hard als je wilt.

Ik lees en leer, dat is beter dan iets knippen en plakken en waar je dan vervolgens geen hout van snapt.

Dag Co uh sorry lotje, fijne dag nog!

.

• Gonnie

Jij kopieert en plakt, en nooit komt er iets uit je zelf over de bijbel ,alleen maar dat jij bid en Maria zo lief vind, maar vraag stukken en een bepaalde mening over het geloof,dat lees ik van jou nooit, en ik kan goed en begrijpend lezen hoor, En begrijpend lezen daar schort het nog wel eens aan bij jou.

• ­­¥ Lotje ­­¥

Wil je nu in plaats van stalken SMAAD gaan verrichtten als je het niet kan winnen ik zou dit even door geven aan startpagina .

• Otis

Gonnie Schreef:

——————————————————-

> Jij kopieert en plakt, en nooit komt er iets uit

> je zelf over de bijbel ,alleen maar dat jij bid

> en Maria zo lief vind, maar vraag stukken en een

> bepaalde mening over het geloof,dat lees ik van

> jou nooit, en ik kan goed en begrijpend lezen

> hoor, En begrijpend lezen daar schort het nog wel

> eens aan bij jou.

Zo is het inderdaad!

• Gonnie

Was dat niet uit een fimpje dat jij plaatste ?

En ik dat uit een misplaatst grapje schreef, nu daar heb jij gauw opgeslagen (van jouw vriend dick geleerd) en nu kom jij om dat jij zo ook de liefde van God in je hebt.?? om dat even neer te zetten.

Maar dat ik daar op schreef dat ik hoopte dat Jack een lang en een gezond leven zou hebben ,dat plaatst jij niet.

Doe dat dan ook .!!!

• ­­¥ Lotje ­­¥

Als nog ik probeer het altijd nog en heel in het begin heb ik ooit geschreven ( maar dat zal je vast niet meer weten alsnog niet willen zien toen)dat ik beter kan praten en duidelijker maken, dan op papier . En je had het over in de kont kruipen …… Els hang weer onder je . B)- maar het is weer genoeg geweest . met je gemok keer op keer zo ook Elsjefielderelsje , onvolwassen noemt men dat en moet onderhand maar eens een keer afgelopen zijn . Doeggieeeeeeeeeeeee .

Waarom zeg je dat tegen mij alleen?? van dat plakken?? kijk eens over het bord . Alles is geplakt. en mensen geven aan iets uit de bijbel (geplakt)De topic die nu boven aan staat is geplakt. dat plaatje . Is het niet zo van : jou moet ik niet dus ik roep dat naar je??Sla dan voortaan mijn postings over. Maar dan kan je alles over slaan want alles wat ze zetten is geplakt . Je zit te mokken Gonnie

• ­­¥ Lotje ­­¥

Wat heb Dick hier mee te maken en je liegt . en je mag niet liegen . Ik heb dat geleerd dat op slaan om dat ik ooit eens iets heb aangegeven van een prikker wat niet deugde En dat moest zwart op wit staan . Maar daar snap jij toch geen hol van . dus ga je maar weer raaskallen en een misplaats grapje??????????? nou als dat een grapje is. heb jij helemaal geen niveau . Einde weer . Denk er maar over na, hoe je zelf bent en of je er wat aan kan doen .Tis nooit te laat

doeggieeeeeeee

• Gonnie

Elia Schreef:

——————————————————-

> Marjorie Schreef:

> ————————————————–

> —–

> > Zekers, JIJ bent het slachtoffer!

> >

> > Vergeten hoe je Gonnie en mij aanviel?

>

> Dus je vindt dit wel een normaal riedeltje?

>

> Dat wijf liegt altijd.

>

> Die gekke toverknol schreef op 19 september 2011

> 21:18 het volgende :

>

> KNIP!

>

> En dat is die knol nog verbaasd ook dat er mensen

> zijn die dat gekke rare wijf niet serieus nemen

>

> Dat wijf LIEGT altijd en alles wat die rare

> toverkol zegt komt regelrecht uit die ouwe belegen

> duim.

> Bah…….wat heb ik een hekel aan dat gekke

> wijf.

> BAH BAH BAH wat is dat een GEK WIJF.

Dit is niet van mij, heb ik niet geschreven, ik heb een andere bewoording voor je wat wel op het zelfde neer komt , maar dit is geschreven door Daan. Als jij iets plakt dan hoor je wel de juiste bron bij te vermelden.

• ­­¥ Lotje ­­¥

Je leest verkeerd . ( en toch roepen naar mij toe dat ik niet kan lezen)

Ik zal je het even uitleggen ( ja ik)

Het zit zo.

::

Ellen geef de zinnen aan wat er tegen haar is geschreven . Ze geeft geen namen . Nog van jou, nog van Daan , nog van niemand . Ze geeft alleen de vernederingen aan uit bepaalde zinnen wat er tegen haar geschreven is,.tegen Marjorie .