Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op bijbel.startpagina.nl

Theo.....

• Florin

Ik erger me blauw als ik Theo onder andere zie schrijven dat het Nieuwe Verbond uit de hedendaagse rabbijnse judaisme is voortgekomen, er achteraan zegt Theo ook de Bijbel te kennen en te weten wat het jodendom inhoudt.

Die beste man weet echt totaal niet waar hij het over heeft en mijn verzoek is om hem dan ook niet serieus te nemen, athans als men van plan is om werkelijk achter te komen wat er in de Bijbel geschreven staat en wat het jodendom zo'n beetje inhoudt.

Vertel beste Theo, geloof jij dat het Nieuwe Verbond is voortgekomen uit een geest die zegt dat de Here Jezus Christus in sperma wordt gekookt in de hel ??????????? Wat dat is wat er onder andere over de Here in de talmoed geschreven staat. Als je dat niet gelooft, hoezo roep je dan nog dat het Nieuwe Verbond uit de talmoedische afgoderij is voortgekomen ?

Florin

• Douce.

Het ontgaat je wellicht, maar je bent 9 van de 10 keer zeer negatief en op de persoon gericht bezig, en noemt dat dan geloven in de waarheid.

Daarom alleen al is alles wat je zegt geblaas in de ruimte.

Douce

• toeter

neem een voorbeeld aan mij, koop een toeter, of jat er één uit een islamitische winkel, sla de verkoper ermee op de kop en ga ervan door.

• theo

Je moet je niet ergeren Florin.

Zeker niet tot je blauw wordt.

Verwonder je er dan alleen maar over dan word je ook niet blauw (denk ik).

• Douce.

Misschien heeft hij recentelijk weer eens een blauwtje gelopen, dat kan natuurlijk ook.

Douce

• Florin

Gaat er nog een antwoord komen op wat ik je gevraagd heb ?

Florin

• theo

Dan word je misschien nog blauwer en dat is vast niet gezond.

En beste Florin, vind je het erg uitnodigend om met iemand in gesprek te willen waarvan jezelf schrijft dat de beste man (ik dus) echt totaal niet weet waar hij ( ik dus) het over heeft en niet serieus genomen moet worden ??

Waarom zou je in gesprek willen met iemand die van niks weet en niet serieus genomen moet worden??

——————

Gepost door: Florin ()

Datum: 12 oktober 2011 16:56

Ik erger me blauw als ik Theo onder andere zie schrijven dat het Nieuwe Verbond uit de hedendaagse rabbijnse judaisme is voortgekomen, er achteraan zegt Theo ook de Bijbel te kennen en te weten wat het jodendom inhoudt.

Die beste man weet echt totaal niet waar hij het over heeft en mijn verzoek is om hem dan ook niet serieus te nemen, athans als men van plan is om werkelijk achter te komen wat er in de Bijbel geschreven staat en wat het jodendom zo'n beetje inhoudt.

• Florin

Smoesjes om maar geen antwoord te hoeven te geven.

Florin

• Douce.

Zeer verstandig, gewoon niet doen. Niet praten met beunhazen en verraders van de naasten….bah.

Douce

• theo

Florin Schreef:

——————————————————-

> Smoesjes om maar geen antwoord te hoeven te

> geven.

>

> Florin

Nou zeg, eerst schrijf je dat ik van niks weet , je geeft het advies om mij niet serieus te nemen en die negatieve houding nodigt niet erg uit zo reageerde ik.

En nou schrijf je dat ik smoesjes verzin.

Dat is al de derde reden binnen een paar minuten dat ik je niet serieus als gesprekspartner kan zien.