Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op bijbel.startpagina.nl

Blinden in Burma zouden zijn genezen na een bezoek van de Nederlandse zendingsorganisatie Trin.

• Sfred+

Boris Schreef:

——————————————————-

> Hij is een ordinaire zakkenvuller, daarbij

> misbruik makend van de hulpbehoevendheid van arme

> mensen en kinderen.

> Walgelijke vent die van der Steen.

>

> http://www.mattheusvandersteen.nl/

Walgelijk !

• Boris

En het geld stroomt binnen in de zakken van de oplichters.

• Boris

Op 2 juli heb ik Mattheus ontmoet in Appelscha bij een conferentie georganiseerd door “Cruising for Jesus”. Ik had toen nog niet zoveel met het geloof en ik was er eigenlijk alleen om een vriendin te steunen. Zij speelt gitaar en was erg zenuwachtig.

De preek van Mattheus vond ik interessant en ik voelde er veel positieve energie vanaf komen.

Later ging Mattheus voor genezingen bidden en God liet door Mattheus heen mensen met rugproblemen een stukje been aangroeien en Mattheus nodigde iedereen die dat wou om mee te kijken. Ik ben nogal wat nuchter en dat wou ik toch wel zien. Mattheus zei meteen tegen de eerste persoon dat hij niet hoefde te geloven dat deed Mattheus wel voor hem. En je zag dat het verschil verdween. Ik dacht ja dat zal wel een trucje zijn. Maar Mattheus bleef doorgaan en een linker en rechterbenen werden langer. Toen dacht ik, ik heb ook rugklachten misschien helpt het mij ook wel. Ook ik ben in de rij gaan zitten. Toen ik aan de beurt was vroeg Mattheus wat de klachten waren en ik vertelde dat ik een hielspoor heb, een ruggenwervel die er vaak uitschiet en spierreuma had.

Mattheus zei dat dat eigenlijk wel vervelend was allemaal en liet mijn rechterbeen aangroeien. Daarna bad Mattheus voor genezing van mijn spierreuma en Mattheus merkte meteen op dat hartpijn voor mij niet onbekend was.

De volgende twee dagen heb ik spierpijn gehad in mijn rechterbeen. Op dat been kon ik nooit lang staan omdat het dan erg pijn deed, nu kan ik dat wel en mijn rugpijn is weg en de wervel blijft op zijn plaats zitten. Ik heb geen kussen in mijn rug meer nodig en hoef ook niet meer half zittend te slapen. Ik lig nu gewoon recht in bed. Zo heb ik jaren niet kunnen slapen, nu wel en ik loop over van energie. Een gevolg van de spierreuma was dat ik chronisch vermoeid was, dat heb ik nu niet meer en bij regen of vochtige lucht had ik altijd veel meer pijn dan op zonnige dagen ik gebruikte twee tot drie pijnstillers (Ibuprofen 600 mg) op een dag maar heb na Appelscha er geen één meer nodig gehad. Zelfs vergroeiingen aan mijn gewrichten die ik had als gevolg van de spierreuma verdwijnen iets wat medisch gezien niet mogelijk is. Elke dag ontdek ik weer iets wat verdwenen is en dingen die ik al jaren niet kon kan ik nu wel. Ik ben dankbaar dat God via Mattheus Jezus in mijn leven heb gebracht. Ik had nog wel het gevoel dat ik niet helemaal bevrijd was. Ik ben in het verleden nogal paranormaal actief geweest en zodoende een demon had die mij ziek maakte. Ik had behoefte om Mattheus weer te zien om hem te vragen of hij nog een keer voor mij te bidden om ook dat laatste stukje gebondenheid te verbreken.

Daarom zijn we op 27 augustus naar de Firenight gegaan en daar heeft Mattheus weer gebeden en ik werd weer misselijk en moest naar de wc om over te geven. Daarna ben ik naar Mattheus teruggegaan en heb ik je gevraagd voor vervulling door de Heilige Geest zodat er geen ruimte meer was voor demonen en ander gespuis. Dat was heel apart want Mattheus zei iets over stroom en ik stond te trillen op mijn benen en kon niet langer meer staan en ging voor het eerst op de knieën voor de Heer. Ik werd blij en zat op mijn knieën te lachen (ik lag echt in een deuk). Ik voel me nu geweldig en wil Mattheus bedanken voor wat hij voor mij heeft gedaan. Ik weet dat Jezus en de Heilige Geest het gedaan hebben maar zonder Mattheus had Hij nog wel even kunnen zoeken voor dat ik bij de Vader kwam.

Binnenkort laten mijn man en ik ons dopen om ons helemaal te kunnen geven aan de Heer.

http://www.mattheusvandersteen.nl/

• Frederik D

Ik ben nogal nuchter.

——————

Vandaar dat onnuchtere begrip “positieve energie”?

• Boris

En de rest van de “getuigenis” duidt ook niet op een nuchtere kijk.

• Frederik D

TRIN: doneer uw geld aan ons zodat wij mooie reisjes kunnen maken.