Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op bijbel.startpagina.nl

Zinloos

• Gonnie

Dit hele bijbelbord gebeuren, ik kan mij totaal niet voorstellen dat er enig positiefs hier van uit gaat, want er zijn hier van die hele grote hypocrieten die doen of dat zij door God speciaal zijn uitverkoren, en daardoor zich boven ieder mag verheffen, en daardoor nimmer een beetje eensgezindheid zal zijn. Er wordt ook nooit serieus op andere denkbeelden in gegaan, of alleen om aan te vallen.

Ook wordt hier op leeftijd schandalig gediscrimineert, en wordt je belachelijk gemaakt door die hypocrieten.

• theo

Ik krijg de indruk dat jij toelaat dat onbekende mensen( een aantal prikkers hier) je emotioneel raken.

Advies: Laat dat niet toe.

Wanneer mensen om je heen en zeker familie of vrienden dat doen is het een andere zaak ( hoewel ??) maar om dat door een paar onbekende mensen te laten doen…….??

• Florin

Gonnie Schreef:

——————————————————-

> Dit hele bijbelbord gebeuren, ik kan mij totaal

> niet voorstellen dat er enig positiefs hier van

> uit gaat

Ga dan lekker weg en neem aub Fred en jullie hele groep ook mee. 2 atheisten die dagelijks op een BIjbelprikbord prikken slaat natuurlijk nergens op.

Florin

• Florin

Theo geloof jij dat de Here Jezus de Messias is waar in het OT over gesproken wordt ?

Florin

• Gonnie

Goed zo, jij voelt je aangesproken .(tu)

Want ik rankschik jou ook bij die denkt uitverkorende te zijn van God.

• Richard II

Houden jullie je bijbel en geloof dan ook voortaan voor jezelf, in plaats van er de maatschappij en andere mensen mee te vergiftigen? Blijven jullie voortaan van kinderen af, heffen jullie christelijke scholen en zondagscholen/nevendiensten op, stoppen jullie de zending, schaffen jullie de kinderdoop af, doeken jullie CDA, CU, SGP en PVV op?

• Richard II

Er is geen jood die het gelooft.

• Florin

Gonnie Schreef:

——————————————————-

> Goed zo, jij voelt je aangesproken .(tu)

> Want ik rankschik jou ook bij die denkt

> uitverkorende te zijn van God.

Tja, alsof ik niet weet dat je mij daar ook mee bedoeld… Maar ga je nog weg dan ? En vergeet nou niet Fred en jullie gehele aanhang mede te nemen.

De mazzel.

Florin

• Gonnie

Lieve Theo, jij hebt gelijk maar ik heb mijn emotie's niet altijd in de hand, het stormt buiten, maar ook bij mij in mijn hoofd een beetje. ;)

• Florin

Richard II Schreef:

——————————————————-

> Er is geen jood die het gelooft.

Punt 1, er zijn wel degelijk joden die dat geloven en punt 2, dat was m'n vraag niet aan Theo.

Florin