Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op bijbel.startpagina.nl

Nog twee krachtige en duidelijke verzen...

• Gonnie

http://www.gemeentevanchristus.be/Preken%202011/De%20bergrede%2014.htm

Jij bedoeld deze.:S

• Tjoppy

Beste Frans,

Ik heb ook gereageerd op de link die Lotje plaatste en indirect ook op Douce door te reageren op mijn eerdere draadje. Dit specifieke draadje was een reactie op een eerdere (bijbelteksten)oorlog. Door het als nieuwe thread te plaatsen vind ik het meer zeggen.

Vriendelijke groet,

Tjoppy

• Frans

Gonnie Schreef:

——————————————————-

> http://www.gemeentevanchristus.be/Preken%202011/De

> %20bergrede%2014.htm

>

> Jij bedoeld deze.:S

Ja. Ik hoef het er niet helemaal mee eens te zijn om het een serieuze reactie te vinden, vergeleken met toeter bijv..

• Frans

Tjoppy Schreef:

——————————————————-

> Beste Frans,

>

> Ik heb ook gereageerd op de link die Lotje plaatste en indirect ook op Douce door te reageren op mijn eerdere draadje. Dit specifieke draadje was een reactie op een eerdere

> (bijbelteksten)oorlog. Door het als nieuwe thread te plaatsen vind ik het meer zeggen.

>

> Vriendelijke groet,

>

> Tjoppy

Ok Tjoppy. Die tekst en uitleg oorlog zal in dit leven nooit voorbij gaan vrees ik.

Vraagje, ben je een oude bekende met een nieuwe naam ?

• Tjoppy

Jaren geleden was er een evangelie prikbord waar ik wel actief was, ik weet eerlijk gezegd niet meer of ik toen dezelfde naam gebruikte. Mijn echte naam (Bas) was nu al ‘bezet’ dus heb ik voor deze naam gekozen.

• Frans

Hij klinkt grappig voor mij als belg tenminste. ;)

• Gonnie

Is enkel kopieren en plakken een reactie, ik dacht dat je dan wel even zelf je gedachten over een bepaalde onderwerp neer schrijft, dat dat een reactie was.

• ­­¥ Lotje ­­¥

:D ik kom in de hemel naast jou zitten . ik hou wel van humor :)

• ­­¥ Lotje ­­¥

Als het op mij slaat ik heb mijn gedachte er bij en zoek het daarna weer op . want dan staat het er duidelijker voor sommige personen zoals jij . Want anders kom je weer aan met. Schrijf eens duidelijker . zo en nu weer kleine mutsjes gaan breien . opoe

• Frans

Het is duidelijk dat Lotje zich moeilijk in eigen tekst kan uiten, dan is dit toch ‘the next best thing’.

Probeer het niet meteen door een negatieve bril te lezen Gonnie, je weet, net zoals ze jou behandelen trouwens, dat dit enkel oeverloos gezeur wordt.