Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op bijbel.startpagina.nl

evolutie is wildwest

• Douce.

Dat is een compliment voor mij toeter, dat betekent dat ik veel vuiligheid en shit kan doortrekken, zonder er zelf mee belast en besmet te worden.

Dus: dankjewel en stakker maar lekker verder zou ik zeggen, ik heb geen problemen. Jij wel? En, dat is nog belangrijker, ik vind het niet belangrijk om me met vleierij bezig te houden, zoals er hier een aantgal rondlopen die daar intrappen als in de uitwerpselen van een hond, uiteindelijk glijd je altijd uit namelijk.

En humor is jou kennelijk vreemd……………….

Douce

• Sietse 45

kees Schreef:

——————————————————-

> :)-D

Is weer zo'n echte christelijke streek hé kees,

dit jou soort humor?

galgen humor

• toeter

als je dan toch aan het doortrekken bent, trek boris dan ook maar door. Sietse met de polsstok gaat moeilijk.

• Boris

(tu)

• Boris

Wel waakzaam blijven hè kees?

• Allen

En alweer het zoveelste onzinnige fantasie verhaal,

van de afd. sterke verhalen, kamer 666.

AllenB)

• Allen

Fijn kereltje ben jij, keesje.

• Douce.

Ik trek, indien nodig, slechts mijn eigen afval door en niet dat van anderen.

Mij kun je niet gebruiken, helaas voor jou, in jouw strijd tegen jouw vermeende vijanden. Los dat maar lekker zelf op.

Misschien zijn de door jou genoemden zo slecht nog niet, als je er zelf wat positiever tegenaan kijkt.

Douce

• Douce.

Laat maar joh, hij zit met zijn eigen shit en klinkt met z'n eigen gevulde glazen. Mooi toch? Laat je gewoon zien wie je bent.

Doiuce

• ­­¥ Lotje ­­¥

wat denk jij toeter? ga bijbel en evolutie samen??