Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op bijbel.startpagina.nl

Boeddha valt jezus in de rug aan

• toeter

De aanslagen van 11 september alsook de moorden in Oslo zijn dezelfde strijd als waar Daniel mee te maken had toen hij tegen Apollyon vocht. Ons Babylon heet Hyperkapitalisme en kan alleen uitgevochten worden met behulp van Michael.

De 722 demonen van de kalachakra mandala kregen via de mandal eerst toegang tot onze wereld waarna de aanslagen van 11 september volgden en daarna die vn 22/7 in Oslo. Immers, van Pi tot Pi was de dalai lama in New york geweest om het boeddhistische ritueel op te voeren.

China en India vervullen op dit moment de rol van Cyrus om de wereldeconomie van de afgrond te redden en tegelijk Babylon omver te schoppen. In mijn visie gaan we Babylon niet in maar juist eruit. China wint steeds meer terrein in het westen dankzij de dalai lama die overal mandala's bouwt en het zand het en der in westerse rivieren strooit.

Nadat de chinezen Afrika al hebben ingepikt rukken ze nu westwaarts op om het christelijke westen de genadeslag te geven. En het gaat ze lukken. Op die andere 22/7, namelijk 22 september gaf God aan dat het loofhuttenfeest voor de deur staat door zijn wetten te tarten en met neutrino's door de lichtsnelheid te jakkeren.

Onze echte vijand: Zozo Boeddha

• Richard II

Ik ga dat plusje achter jouw naam steeds beter begrijpen.

• toeter

ik begrijp er zelf niks van

• Sfred+

http://bijbel.startpagina.nl/prikbord/14608203/tekenen :S

http://bijbel.startpagina.nl/prikbord/read.php?335,14569582,14569582 :S

Hoe vaak wil je dit nog plaatsen toeteren?

• toeter

had ik jou wat gevraagd?

• Sfred+

toeter+ Schreef:

——————————————————-

> had ik jou wat gevraagd?

Jij hoeft mij niets te vragen, ik stel jou een vraag. Waar blijft dat antwoord, want die herhalingen van jouw zijn allemaal onzin.

Miran

• toeter

heb je er wel een vergunning voor om vragen te stellen?

• Sfred+

toeter+ Schreef:

——————————————————-

> heb je er wel een vergunning voor om vragen te

> stellen?

Het is wel duidelijk dat jij ze niet op een rijtje hebt;)

Toeter maar lekker door maf.

• toeter

pas maar op; geen vergunning = boete

• voorbijganger

toeter+ Schreef:

> …Onze echte vijand: Zozo Boeddha

Maar Zich omkerende, bestrafte Hij hen, en zeide: Gij weet niet van hoedanige geest gij zijt. Want de Zoon des mensen is niet gekomen om de zielen der mensen te verderven, maar om te behouden. (Lukas 9:56)

Hebt uw vijanden lief; zegent ze, die u vervloeken; doet wel aan hen, die u haten; en bidt voor hen, die u geweld doen, en die u vervolgen. (Mat 5,44)

Zalig zijn de vreedzamen; want zij zullen Gods kinderen genaamd worden. (Mattheus 5:9)

Zomaar wat Bijbelcitaten die mij in gedachten springen bij het lezen van jouw stukje, toeter…