hallo Boaz,
ik wilde graag op je reageren over buitenaardsen maar de discussie was dusdanig verstoord door de zogenaamde vrijdenkende intellectuelen dat ik een nieuwe draad begin. Even: op Fred nogwat reageer ik niet meer, tijdsverspilling. En Miranda mag lekker met haar pop spelen, daar reageer ik ook niet op.
Welnu mijn reactie: het boek Henoch leert ons dat er een volkje op arde is, in het vlees dat tegelijk met ons hier rond doolt. Mijns inziens zijn dit de gray aliens. Volgens mij staat het in 15:8.
Verder leert de bijbel dat er ook engelen zijn daarboven. Engelen zijn niets anders dan boodschappers van god, een soort postbodes. Er zijn miljoenen hemelse machten en heersers daarboven onze hoofden. Dus ik geloof zeker niet dat alle wezens die ons bezoeken demonen zijn. Bovendien zijn demonen niet per sé dezlfden als gevallen engelen.
Laten we niet vergeten dat Michael ook nog steeds een strijd aangaat boven onze hoofden en er ook goedwillende wezens zijn. Het volkje dat ons ontvoert zijn handlangers van satan maar ze zijn wel degelijk in het vlees. Juist daarom zijn ze gevaarlijker dan de onzichtbare demonen.
gr.