*Sietse 45* Schreef:
——————————————————-
> Zie liever een waarachtig christen dan een
> geïndoctrineerde gek die meent dat hij alleen de
> waarheid kent.
Op de PB hier is het helaas de omgekeerde wereld. Als iemand zwart op wit zegt niet de geloven wat God in Zijn Woord is juist hij de waarachtige ‘christen’ . Als iemand wel gelooft wat er geschreven staat namelijk dat zij die de Here niet wakende zal aantreffen Zijn Koninkrijk niet zullen binnen gaan gelijk geschreven staat, dan zijn zij de ‘geïndoctrineerde gekken’ .
'Daar zal het geween zijn en het tandengeknars, wanneer gij Abraham en Isaak en Jakob zult zien en al de profeten in het Koninkrijk Gods, maar uzelf buitengeworpen.'
'Later kwamen ook de andere maagden en zeiden: Heer, heer, doe ons open! Maar hij antwoordde en zeide: Voorwaar, ik zeg u, ik ken u niet. Waakt dan, want gij weet de dag noch het uur.'
Conclusie : Als je hier op een Bijbelprikbord openlijk zegt niet te geloven wat er geschreven staat ben je de waarachtige christen, en ‘toevallig’ zijn het de atheisten en de new agers die het zeggen, en als je wel gelooft wat God in Zijn Woord zegt ben je een ‘geïndoctrineerde gek’ .
'En wanneer iemand niet bevonden werd geschreven te zijn in het boek des levens, werd hij geworpen in de poel des vuurs.' Openbaring 20:15
Zorg er maar beter allemaal voor door je te bekeren dat jullie namen geschreven worden in het boek des levens en gelooft niet langer de leugen want de Koning zal oordelen gelijk geschreven staat en niet anders.
'Wie overwint, zal deze dingen beërven, en Ik zal hem een God zijn en hij zal Mij een zoon zijn. Maar de lafhartigen, de ongelovigen, de verfoeilijken, de moordenaars, de hoereerders, de tovenaars, de afgodendienaars en alle leugenaars – hun deel is in de poel, die brandt van vuur en zwavel: dit is de tweede dood.' Openbaring 21:7-8
Wie heeft het bij het juiste einde, Theo die de boel hier verleid en misleid door zijn vrome praatjes en iedereen de hemel inpraat of Jahweh ?
Florin