Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op bijbel.startpagina.nl

Als de landman die wacht op regen

• Ellen-Josee

Ik herinner het me niet meer helemaal, volgens mij heeft hij zich er met zijn kont uitgedraaid omdat ze het (zijn advies) niet hard konden maken.

Die ouders zijn natuurlijk wel medeverantwoordelijk, al heeft niemand ze dat toen met zoveel woorden voor de voeten gegooid.

Ze zijn op het laatste moment wel naar het ziekenhuis gegaan, maar toen was ze niet meer te redden. Hersenvliesontsteking als het eenmaal bezig is, is moeilijk terug te dringen. Het was dus in één nacht bekeken.

Wel raar hoor zo'n klein meisje (5jr) die dan ineens dood is, ik kon het haast niet geloven.

Ellen

• Ellen-Josee

Maar ook gek dus dat die krokus voortijdig stond te bloeien terwijl zij nog vrolijk rondsprong.

• Frederik D

Nee, ik zou ook verbijsterd zijn.

De arts is te lichtvaardig geweest en heeft nonsense toegepast.

• Frederik D

Zulke dingen zijn toeval. Of het moet zijn dat de lucht in dat huis zo door de Bach-bloesems of zoiets was verpest, dat het arme krokusje te vroeg uitkwam. Of … pa en moe kochten stiekem een ander, reeds uitgekomen krokus voor hun kind zodat hun kind heel bijzonder zou lijken. Spiriwiri ouders zijn niet helemaal betrouwbaar. Hun kinderen zijn altijd zeer, zeer begaafd, vooral op het spiriwiri niveau, tenminste … als je zulke ouders gelooft.

Maar ook zulke ouders gun ik geen overlijden van hun kind. Maar dat begrijp je wel.

• Ellen-Josee

Frederik D Schreef:

——————————————————-

> Nee, ik zou ook verbijsterd zijn.

>

> De arts is te lichtvaardig geweest en heeft

> nonsense toegepast.

Nou ik was er zelf ook boos over en heb dus vragen gesteld.

Want ik had dat van die koolbladeren gehoord van mijn dochter die op bezoek was geweest.

Die vertelde dat ze eruit zag als een konijn en dat vond ik al vreemd.

Er zijn nog wel wat dingen gebeurd, zo lieten de ouders haar in de sneeuw spelen terwijl ze koorts had.

Volgens mijn dochter had ze zitten drenzen en toen hadden die ouders maar toegegeven.

Naderhand hadden ze ook niet echt spijt.

Ellen

• Ellen-Josee

Frederik D Schreef:

——————————————————-

> Zulke dingen zijn toeval.

Jaja :D dat zeggen alle atheisten LOL

Of het moet zijn dat de

> lucht in dat huis zo door de Bach-bloesems of

> zoiets was verpest, d

Haha! LOL!

Maar er zit wel wat in je theorie er zijn daar vast bachbloesems aanwezig geweest, mits toen al uitgevonden.

at het arme krokusje te vroeg

> uitkwam. Of … pa en moe kochten stiekem een

> ander, reeds uitgekomen krokus voor hun kind zodat

> hun kind heel bijzonder zou lijken. Spiriwiri

> ouders zijn niet helemaal betrouwbaar. Hun

> kinderen zijn altijd zeer, zeer begaafd, vooral op

> het spiriwiri niveau, tenminste … als je zulke

> ouders gelooft.

Nou dit meisje was supergewoon.

>

> Maar ook zulke ouders gun ik geen overlijden van

> hun kind. Maar dat begrijp je wel.

Ja dat begrijp ik. Nou hun huwelijk liep er op stuk.

Ellen

• CU

Owh, problemen met debelastingdienst?

• CU

Vroege regen is inderdaad om te laten groeien. Late regen is om de brand van verkwisting (wijn e.d.) te blussen.

• perihelium

Zie ook Deuteronomium 11:14. :)

• Ellen-Josee

perihelium Schreef:

——————————————————-

> Zie ook Deuteronomium 11:14. :)

14 belooft de HEER: ‘Ik zal jullie akkers op de juiste tijd regen geven, in het najaar en in het voorjaar. Je zult je oogst binnenhalen, koren, wijn en olie,

Prachtig Steven :)