Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op bijbel.startpagina.nl

tekenen

• Frederik D

Samenwerking is prima. Maar wel baas in eigen land. Wel een Europa van Samenwerkende Soevereine Staten maar geen EU wier organen alles bedisselen.

• M*j*r**

Frans Schreef:

——————————————————-

> M*j*r** Schreef:

> ————————————————–

> —–

> >

> > Het einde van de euro. Ik zal er niet rouwig om

> zijn. Jippie, de gulden weer terug.

> >

> > Hoezo zwarte dag? Ik vond dat hele Europa al

> niets.

>

> Dat laatste ben ik het volmondig mee eens. Alleen

> zal Europa nooit opgegeven worden helaas.

Het wordt dan dus tijd dat jij en ik aan de macht komen :D

• M*j*r**

Frederik D Schreef:

——————————————————-

> Samenwerking is prima. Maar wel baas in eigen

> land. Wel een Europa van Samenwerkende Soevereine

> Staten maar geen EU wier organen alles bedisselen.

Dat vind ik ook.

• theo

tekenen van de eindtijd, zie je dat dan niet.

Al de zaken in voorgaande eeuwen doen er niet toe —NU is het einde der tijden nabij.

Het zal je obsessie maar zijn.

• Frederik D

Maar het bankroet van een natie is wat anders dan dat van een bedrijf. Een bedrijf wordt leeggehaald en alles wordt verkocht en het bedrijf wordt opgeheven. Een failliet land betaalt zijn schulden niet meer en dat is het dan. Niets wordt in beslag genomen. En het land blijft bestaan.

Eigenlijk zou Griekenland verdeeld moeten worden onder de rest van Europa. Geef ons maar tien eilandjes. En voer de Grieken aldaar maar af naar de kolenmijnen. Dat zal ze leren.

• Frederik D

En ik wil ook macht. Minister van Belastingen. Rijken meer belasting. En een zeer hoge belasting op de Gordons en de Geers.

• Frans

M*j*r** Schreef:

——————————————————-

> Het wordt dan dus tijd dat jij en ik aan de macht komen :D

We zijn al met twee, verdubbeling gaat snel :D

• Frans

Frederik D Schreef:

——————————————————-

> Samenwerking is prima. Maar wel baas in eigen land. Wel een Europa van Samenwerkende Soevereine Staten maar geen EU wier organen alles bedisselen.

Uiteraard samenwerking. Zo was het vroeger ook ongeveer. Nu worden er allerlei regels opgelegd aan onze landen met de huidige gevolgen.

• kees

Als alles fout loopt en dat zal gebeuren, dan zullen zij hun macht aan de ac geven.

• Gonnie

Hebben jullie wat aan mij?

Niet dat ik enig verstand heb van economie of zo, ook niet zo van politiek maar aangezien dat jullie beiden mij nader aan het hart liggen ,wil ik mij mede werking, met liefde verlenen.X(