Samenwerking is prima. Maar wel baas in eigen land. Wel een Europa van Samenwerkende Soevereine Staten maar geen EU wier organen alles bedisselen.
Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.
Meer informatie op bijbel.startpagina.nlFrans Schreef:
——————————————————-
> M*j*r** Schreef:
> ————————————————–
> —–
> >
> > Het einde van de euro. Ik zal er niet rouwig om
> zijn. Jippie, de gulden weer terug.
> >
> > Hoezo zwarte dag? Ik vond dat hele Europa al
> niets.
>
> Dat laatste ben ik het volmondig mee eens. Alleen
> zal Europa nooit opgegeven worden helaas.
Het wordt dan dus tijd dat jij en ik aan de macht komen
Maar het bankroet van een natie is wat anders dan dat van een bedrijf. Een bedrijf wordt leeggehaald en alles wordt verkocht en het bedrijf wordt opgeheven. Een failliet land betaalt zijn schulden niet meer en dat is het dan. Niets wordt in beslag genomen. En het land blijft bestaan.
Eigenlijk zou Griekenland verdeeld moeten worden onder de rest van Europa. Geef ons maar tien eilandjes. En voer de Grieken aldaar maar af naar de kolenmijnen. Dat zal ze leren.
Frederik D Schreef:
——————————————————-
> Samenwerking is prima. Maar wel baas in eigen land. Wel een Europa van Samenwerkende Soevereine Staten maar geen EU wier organen alles bedisselen.
Uiteraard samenwerking. Zo was het vroeger ook ongeveer. Nu worden er allerlei regels opgelegd aan onze landen met de huidige gevolgen.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?