Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op bijbel.startpagina.nl

Sterven zonder God......

• toeter

ik zou seksueel opgewonden raken als ik Fred zag verzuipen. en he, nu moet ik alweer plassen

• Ellen-Josee

Ik zie er naar uit om voor God / Jezus te verschijnen, maar ik zou wel minstens beven van ontzag en waarschijnlijk huilen van ontroering.

Het mag in principe nu gebeuren, maar ik wil ook nog wel even hier blijven om God hier te dienen.

En hoe denk jij daar zelf over Lotje?

Ellen

• Gonnie

Jij bent zo bijzonder dat God en Jezus voor jou in de nacht zijn verschenen, en Jezus noemde jou nog bij naam, dus jij hebt God en Jezus al eerder gezien. Of was dat ook een leugen toen jij dat op het bijbelbord plaatste.?

• toeter

het gebeurt pas 3,5 jaar na het vredesverdrag met israel, niet eerder

• BOAZ

Wie God niet gelooft eindigt in de poel des vuurs.

Verder krijgt iedereen de kans om Zijn Zoon, Jezus Christus te geloven!

Johannes 3:14 En gelijk Mozes de slang in de woestijn verhoogd heeft, zó moet ook de Zoon des mensen verhoogd worden, 15 opdat een ieder, die gelooft, in Hem eeuwig leven hebbe. 16 Want alzo lief heeft God de wereld gehad, dat Hij zijn eniggeboren Zoon gegeven heeft, opdat een ieder, die in Hem gelooft, niet verloren ga, maar eeuwig leven hebbe. 17 Want God heeft zijn Zoon niet in de wereld gezonden, opdat Hij de wereld veroordele, maar opdat de wereld door Hem behouden worde. 18 Wie in Hem gelooft, wordt niet veroordeeld; wie niet gelooft, is reeds veroordeeld, omdat hij niet heeft geloofd in de naam van de eniggeboren Zoon van God. 19 Dit is het oordeel, dat het licht in de wereld gekomen is en de mensen de duisternis liever gehad hebben dan het licht, want hun werken waren boos. 20 Want een ieder, die kwaad bedrijft, haat het licht, en gaat niet tot het licht, opdat zijn werken niet aan de dag komen; 21 maar wie de waarheid doet, gaat tot het licht, opdat van zijn werken blijke, dat zij in God verricht zijn.

Boaz.

• toeter

je haalt weer van alles door elkaar; de poel van vuur is pas de 2de dood

• BOAZ

Jij bent wat jij bent, ASOK.

Boaz

• BOAZ

wildplasser Schreef:

——————————————————-

> je haalt weer van alles door elkaar; de poel van

> vuur is pas de 2de dood

Ja en de definitieve er is geen opstanding vanuit de poel des vuurs!

Boaz.

• toeter

sterker nog, de dood zelf wordt teniet gedaan. staat helaas in de bijbel, scheur het er anders maar uit als je het niet kunt verdragen.

• kees

Mocht ik eerder gaan dan kan ik alvast de boel verkennen en wacht je wel op Ellen :)-D