Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op bijbel.startpagina.nl

Togarma dreigt met oorlog, Ezechiel 38:6

• kees

Het gaat over de Wereld Theo zoals het de Wereld vergaat, mij persoonlijk hoor je niet zeuren.

• theo

kees Schreef:

——————————————————-

> Het gaat over de Wereld Theo zoals het de Wereld

> vergaat,

De Wereld met een hoofdletter?

Wat is er anders in die Werled dan 2000 of 1000 of 100 jaar geleden?

>mij persoonlijk hoor je niet zeuren.

Alleen maar waarschuwen dan ??

Waarvoor dan?

• Douce.

Heb je mijn reactie al gelezen m.b.t. vertrouwen in/op God en daar de vreugde uitputten?

Douce

• kees

ik vertrouw Gods woord, bij woorden van mensen ligt dat even iets anders.

Maar voor velen zal er geen vreugde zijn (eigen keuze) en daar gaat deze topic min of meer over die Boaz opende.

• Douce.

'k Heb het niet over mensen c.q. velen, ik heb het over jou en mij.

Ik vertrouw op God en heb derhalve vreugde in mijn leven.

Hier en NU.

Douce

• Frederik D

Dus de antichrist is iedereen die een Barabas is, iedereen die een onrechtvaardige is, iedereen met een criminele inslag, dus iedereen die jat, liegt, lastert, privacy schendt, bedreigt, oplicht, de natuur verziekt, andermans vrijheid bedreigt, etcetera.

• theo

Maar natuurlijk.

Maar de visie dat het om één persoon gaat aan het einde der tijden gaat er beter in bij de meeste gelovigen .

• Johanan

1 Johannes 2:18;…Jonge kinderen, het is het laatste uur, en zoals GIJ gehoord hebt dat antichrist komt, zo zijn er ook nu vele antichristen opgestaan; uit welk feit wij te weten komen dat het laatste uur is aangebroken.

Johanan.

• theo

Nero of Hitler of dr Mengeler of Bill Gates

• Frederik D

Barabas, of zo je wil de Antichrist, dat zijn de demonen in jezelf, of beter je eigen slechtigheden. Vandaar dat ik erop hamer dat oprechte christenen hun zondes moeten belijden.

Het voorafgaande wordt weggehoond door enkele christenen die zich bijbelvast noemen. Maar je zondes inzien, belijden en ertegen strijden, dat is de kern van het christendom. Wie als christen dit weghoont, is geen echte christen maar een naamchristen.