Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op bijbel.startpagina.nl

Dorenbos naar Auschwitz met seminar ”Auschwitz en abortus”

• Boris

HILVERSUM – Schreeuw om Leven belegt volgende week in Auschwitz het seminar ”Auschwitz en abortus”. Bij een kerk in de buurt van het herdenkingsmuseum legt de organisatie modellen van een ongeboren kind van tien weken neer.

Dat maakte voorzitter Dorenbos van de prolifeorganisatie donderdag bekend. Hij spreekt van een „vreedzame bijeenkomst” waarmee hij de aandacht op abortus vestigt.

In de aankondiging noemt Dorenbos het „een levensveranderende ervaring als je ontdekt dat het uitroeien van demente oude Duitsers, priesters uit Polen, Joden, zigeuners, homoseksuelen en tegenstanders is gebeurd vanuit hetzelfde denken waardoor nu ongeboren kinderen en oudere mensen door abortus en euthanasie om het leven worden gebracht.” De voorman van Schreeuw om Leven spreekt van een „abortusholocaust.” Op het vierdaagse seminar in Polen gaat de door Schreeuw om Leven geproduceerde dvd ”Evolutie, Holocaust en abortus” in première.

http://www.refdag.nl/nieuws/binnenland/dorenbos_naar_auschwitz_met_seminar_auschwitz_en_abortus_1_589058

• BOAZ

Geniale zet van de stichting Schreew om Leven om juist op die plek, de voortdurende grootschalige moord op het ongeboren leven onder de aandacht te brengen.

http://headlines.nos.nl/forum.php/list_message/69763

Boaz.

• Boris

Dorenbos is geestesziek. Het is een schandalige vergelijking.

• BOAZ

Boris Schreef:

——————————————————-

> Dorenbos is geestesziek. Het is een schandalige

> vergelijking.

Petje af voor Dorenbos, de wereldbewoners zijn ziek en hebben verlossing nodig.

Sublieme actie!

Boaz.

• Boris

Leuk filmpje voor je van een collega godsdienstwaanzinnige in actie.

http://www.youtube.com/watch?v=6c1GTmVM5tA

• BOAZ

En als ik dat nou ben:D

Sta ik op youtube(tu)

Boaz.

• Ellen-Josee

Er zijn onderhand wel meer abortussen uitgevoerd dan er Joden in Auschwitz gedood zijn.

Kinderen in de moederschoot, waar ze veilig zouden moeten zijn.

En als je even op deze pagina wilt kijken http://abortus.startpagina.nl/prikbord/ dan zie je dat de meeste vrouwen spijt hebben na hun abortus.

Dan hebben we het nog niet eens gesproken over de vrouwen die zo graag een kind gehad hadden en het niet konden krijgen of een voldragen kind dat dood geboren werd en die dan maar moeten meemaken dat een andere vrouw dat wat zij zo graag gewild hadden, weg laten halen.

Ellen

• Ellen-Josee

Hier even wat recent nieuws van die abortus pagina:

Wanhopige vrouw:

spijt! wie kan mij helpen….vrelinghuis!

Gepost door: dagliefkindje ()

Datum: 17 september 2011 11:20

ik heb vorige week woensdag een abortus gedaan daarna ben ik van alles niet bewust geweest maar nu valt het me,zwaar! ik had gewild dat ik de foetus mee had genomen om het te begraven….als ze het dus ingevroren hebben kan ik dit nog doen? wie heeft hetzelfde als ik of meegemaakt?

heel veel liefs

Antwoord:

Ik weet niet of dit mogelijk is, ik weet niet of ze persoonlijke gegevens bij de foetus bewaren en nog weten welke vrouw er bij hoort (even cru gezegd, sorry) misschien weet Joeri dit.

Ik wil je wel even op iets anders wijzen.

Dat je je nu erg down voelt en emotioneel, dat heeft grotendeels te maken met een daling in het zwangerschapshormoon.

Het is heel wrang maar vrouwen die net bevallen bevallen zijn ervaren vaak het zelfde een dag of 5 na de bevalling.

Na een bevalling wordt het “kraamtranen” genoemd, je bent dan een paar dagen hevig emotioneel om niks en na een goede bevalling is het gewoon lastig maar na een abortus kunnen vrouwen die niet weten wat het is wel eens denken dat ze ineens een “terugval” hebben of zo.

Door de hevige emoties kunnen ze denken dat het “nu pas echt doordringt” en in combinatie met de toch al niet al te positieve gedachte achter abortus kan het héél heftig worden.

Bedenk dat dit tijdelijk is, dat dit iets hormonaals is en als je er niet te veel bij stilstaat en er niet te veel gewicht aan geeft, het vanzelf ook weer voorbij gaat.

Natuurlijk heb je dan wel nog een abortus te verwerken maar de hevige emoties zullen minder worden.

Ik hoop dat je hier wat aan hebt en dat je je snel weer wat beter zult voelen.

Sterkte met alles.

Dus nu is het geen spijt, maar de hormonen - nou zo snel gaat dat beter voelen niet want er zijn daar ook vrouwen die jaren later nog problemen hebben.

Nog even het antwoord van die dokter ook wel interessant:

Hoi, nee, er worden geen persoonsgegevens bij bewaard.

Eenmaal in de diepvries is de herkomst niet meer na te gaan.

Joeri

Elia

• Allen

Als Jood zeg ik dat Dorenbos een geesteszieke is.

hij weet niet wat hij doet en zegt.

Auschwitz is in het geheel niet de plaats om dit soort zaken onder de aandacht te brengen.

AllenB)

• Ellen-Josee

Allen Schreef:

——————————————————-

> Als Jood zeg ik dat Dorenbos een geesteszieke is.

> hij weet niet wat hij doet en zegt.

Er zijn geen Joden of Grieken meer, mannen of vrouwen, slaven of vrijen - wij zijn allen één in Christus Jezus.

>

> Auschwitz is in het geheel niet de plaats om dit

> soort zaken onder de aandacht te brengen.

>

> AllenB)

Je bent nogal met jezelf begaan he?

Ellen