Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op bijbel.startpagina.nl

Hebben jullie dat ook.?

• Gonnie

Als God bestaat, dan ben ik God dankbaar dat ik toevallig als vrouwelijk geslacht geboren ben en mocht reincarnatie bestaan dan hoop ik weer van het vrouwelijk geslacht te zijn.

Hebben jullie dat gevoel ook, blij te zijn met jullie man of vrouw zijn en zijn jullie daar ook God dankbaar daarvoor.?

• Frederik D

Ik denk: man zijn is beter dan vrouw zijn. Maar ja, ik ben man en dus zal ik wel bevooroordeeld zijn. Wat is er zo fijn aan vrouw zijn? Leg mij dat eens uit.

Maar ja, als je vrouw bent en Frederik D ontmoet, ja dan … :):):)

• theo

Als ik als vrouw geboren zou zijn dan werd ik meteen lesbisch.

Ik moet er niet aan denken om met een man naar bed te gaan.

In alle ernst: Je spreekt als moderne Europese vrouw, zou je er ook zo over denken wanneer je in een vrouwenonderdrukkende cultuur je leven moet doorbrengen?

Bij het grootste deel van de wereldbevolking hebben vrouwen het aanzienlijk beroerder dan mannen.

• Frans

Ik ben blij dat ik een man ben, vooral ook door de redenen die Frederik D aanhaalt, maar dat niet alleen. Ik denk dat geen enkele vrouw zich een volledig besef kan inbeelden wat het betekend man te zijn, en omgekeerd een man ook niet wat het is vrouw te zijn. Het lijkt me heerlijk zwanger te zijn, dat kan ik zien bij een aanstaande moeder (even los van de bevallingspijnen), maar wat zij dan voelt besef ik toch niet.

• Gonnie

Hoe kan ik dat nu uitleggen, ik was als kind al blij een meisje te zijn, ik kon mij mooi maken, hield erg veel van mooie jurken en kom mij heerlijk optutten, enz enz, en verder wil ik mij er niet verder over doorgaan, want dat wordt het te persoonlijk en wordt daar uit verkeerde conclusie's getrokken.

• theo

Ik houd ook van mooie jurken en mezelf opmaken maar dat mag je NOOOIIITT verder vertellen hoor !!

• Frederik D

Jij wel. :) Maar ik heb geen enkele neiging om me als vrouw voor te doen. Goed, jij trouwens ook niet. Maar jij en ik vragen ons gewoon af: wat is de lol van mooie kleertjes, jezelf optutten en dergelijke? Jee, wat zijn wij verschrikkelijk hetero. :)

• Frederik D

Zwangerschap lijkt mij juist vreselijk. Maar jij hebt blijkbaar iets moederlijks en verzorgends over je, zonder overigens vrouwelijks te zijn.

• theo

Ik ben het heterootst van allemaal.

Gaan we nu opnieuw een discussie beginnen hoe slecht homo's zijn ?

• Frederik D

Eigenlijk gruw ik van manlijke homoseksuelen. Net zoals ik van belegen kaas gruw. Kortom, ik ben zeer subjectief. En dus ben ik zeer verdraagzaam. Vrijheid, blijheid. Laat anderen homoseksueel zijn. En laat mij heteroseksueel zijn. Zoals ik onverbeterlijk ben, zijn anderen onverbeterlijk.