Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op bijbel.startpagina.nl

aan de webmaster

• M*j*r**

Ik dacht ik help Ellen ff een handje. Ze moet wel consequent blijven. Wat je aan de één schrijft, moet je ook aan de ander durven schrijven.

• Thea ter Stuk

M*j*r** Schreef:

——————————————————-

> Ik dacht ik help Ellen ff een handje. Ze moet wel

> consequent blijven. Wat je aan de één schrijft,

> moet je ook aan de ander durven schrijven.

Helemaal waar Majorie, ik probeer haar ook steeds een handje te helpen maar weigert iedere hulp,

maar ik denk dat ze nu druk aan het kwebbelen is op het forum waar ze goedgekeurd is door de ballotagecommissie om lid de worden.

• M*j*r**

Ik heb ooit in de wandelgangen van de prikborden gehoord dat het een roddelbordje is.

Helaas voor ons kunnen wij geen lid worden, want wij houden nu eenmaal niet van roddelen :D

• Thea ter Stuk

En lasteren houden wij ook niet van :D

• M*j*r**

Nee zeg! Bespaar me! Als ik ergens niet van houd, dan is het wel lasteren. :D

Nee, wij hebben gewoon onze naaste lief. :D

• Thea ter Stuk

Ik zou best de neus van dickie even aan willen raken als een gebaar van naastenliefde

• Thea ter Stuk

Met een mokerhamer :D

• M*j*r**

Haha :D

• M*j*r**

Dat dacht ik al, haha :D

Ik heb hem in het verleden op een paar bordjes mensen zien bedreigen, dus je zal de enige wel niet zijn :D

• Gonnie

:D Toch jammer dat Ellen niet op de avances van dick in gaat, want ik zie het wel zitten met die twee.

Zij passen echt wel bij elkaar.

Zij schreef wel dat zij serieuse relatie had met iemand, maar het geluk straalt niet bepaald van haar af.