Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op bijbel.startpagina.nl

??? de sluiting van het PB

• theo

Inderdaad, ik schreef eerder al op sceptic dat mijn leven totaal zinloos was nu dit bord er niet meer was.

theo

• theo

Mischien dat de webmaster zijn/haar oor wat minder moet laten hangen naar de klagers maar de “”helden“” berichten gewoon moet gaan verwijderen zodra hzij die ziet.

Nou zal de W.M. ook vast geen 27 uur per etmaal achter/voor de computer zitten maar ALS hzij die berichten ziet: verwijderen en als wij nu niet op die “”helden “” reageren dan zal het vast goed komen of in ieder geval anders.

theo

• BOAZ

Uit observatie heb ik dit waargenomen.

De webmaster heeft gedurende de sluitingstijd enkele honderden berichten door gelezen.

Enkele topics zijn verwijderd, van Dick en John Doe.

Wat er instond dat weet ik niet want die gast lees ik nauwelijks.

Hij en PS, kunnen niet door één deur.

Privacy schending, spam, schelden en bedreigingen……………

Zie de huisregels, zijn de redenen geweest voor een tijdelijke sluiting.

Tevens is mij opgevallen dat de huisregels voor alle prikborden hetzelfde zijn.

Wat tevens een versoepeling inhoud met de vorige huisregels van Bijbelprikbord.

De regels zijn versoepelt inplaats van aangescherpt:S

Boaz.

• M*j*r**

Michiel… Schreef:

——————————————————-

> Michiel met de drie puntjes. Een andere Michiel

> was me voor bij het registreren. Het zou verboden

> moeten worden, al die Michielen.

>

> (:D

Als je ingelogd bent en je gaat naar “Mijn profiel” ergens boven aan de pagina dan kom je in een of ander schermpje. Daar zie je “wijzig profiel” en daar kan je er weer gewoon Michiel zonder puntjes van maken :)

(invullen bij mijn echte naam en daarna op “verzenden” klikken. Carl is het ook gelukt. Die noemde zich ineens Carlitos of zoiets :D )

Gr. Majorie

• Anna Lieze

Ik vind het best knap dat jij ‘geobserveerd’ hebt dat de webmaster enkele honderden berichten doorgelezen heeft.

• BOAZ

Paul is Paul en géén Paulien.

Kijk eens in een spiegel Theo.

Boaz.

• LeSage

Hopelijk leest de WM deze draad…..

• BOAZ

Kwint Schreef:

——————————————————-

> Ik vind het best knap dat jij ‘geobserveerd’ hebt

> dat de webmaster enkele honderden berichten

> doorgelezen heeft.

Anders vraag jij het Paul toch:P

Boaz.

• LeSage

Van mij mag het best scherp Boaz, mits de bonafide prikkers daar maar niet onder hoeven te lijden, en dat gebeurt wel als je een heel PB op slot gooit.

• Anna Lieze

Carl Schreef:

——————————————————-

> Van mij mag het best scherp Boaz, mits de bonafide

> prikkers daar maar niet onder hoeven te lijden, en

> dat gebeurt wel als je een heel PB op slot gooit.

Zou Boaz jou wel een bonafide prikker vinden ?, en geen Spiriwiri en/of Bokito-aanhanger ?