Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op bijbel.startpagina.nl

??? de sluiting van het PB

• LeSage

Weet iemand de reden waarom het PB plotseling weer een aantal dagen dicht was?

Is het probleem ook opgelost?

• Douce.

De reden stond in het bericht van de wm (Paul).

Er was bij Startpagina (dat is dus “niet” Paul, maar Abuse), een ernstige klacht binnengekomen.

Het probleem lijkt me niet opgelost zolang de mens zichzelf niet kent en vooralsnog naar een ander blijft wijzen.

Douce

• perihelium

waarom wil je dat weten? maakt het wat uit?

• ¥ Lotje ­­¥

Hoi Carl .

Ik merk wel dat het prikbord stilgezet is . Dus niet zo als je prikt dat die topic dan boven aan staat.

Veel rustiger zo . :)Bijna net alshet oude bord :)

• LeSage

Het bericht van Paul is verdwenen. Jammer genoeg weten we niet wat er dan aan de hand was.

Als het ging om mensen die hier de sfeer verzieken, zou ik wel graag willen weten of die mensen nu 9eindelijk) geband zijn of niet - want anders heb je kans dat de zaak volgende week wéér dicht gaat, en wie weet dan wel voorgoed.

• theo

We zouden KUNNEN afspreken om geroddel en privacy schendingen die hier geplaatst worden door helden totaal te negeren.

Want ik denk dat het daar aan zou kunnen liggen.

Nou geef jij daar al een uitsekend voorbeeld van en ik in ietsie pietsie mindere mate maar het lijkt me de beste en enige remedie.

theo

• Daan

Ben ik met je eens Theo (tu)

• LeSage

Ik ook, uiteraard, maar het is kennelijk niet voldoende……:(

kennelijk zal er meer moeten gebeuren dan alleen maar het negeren van zulke lui. Het is toch érg dat de goeden onder de kwaden moeten lijden?

Natuurlijk komen die figuren terug - en natuurlijk zullen er weer mensen op reageren. En dan krijgen we dus wéér klachten en gaat de zaak weer op slot en kunnen van de 10 prikkers 9 goedwillenden niet meer prikken!

• Michiel...

Goede avond allemaal,

Ik weet niet waarom het prikbord een aantal dagen gesloten is geweest.

Ik weet wel dat ik blij ben dat het prikbord weer open is.

Want als dit prikbord dicht is mis ik dit prikbord en zijn prikkers toch wel.

Met een groet,

Michiel…

Michiel met de drie puntjes. Een andere Michiel was me voor bij het registreren. Het zou verboden moeten worden, al die Michielen.

(:D

• Anna Lieze

Ik vind het ook wel fijn dat je er weer bent ;), je bent voor mij 1 van de weinige christelijke prikkers hier waar ik wel eens wat van opsteek