Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op bijbel.startpagina.nl

Koninginnedag drama schuld van de gelovigen

• Esther

Aanhangers van ene Horst Schaffranek die een of andere gggggggggggggggggggristelijke sekte heeft in het Duitse Rickenbach hebben schijnbaar contact gehad met de allerhoogste en daaruit blijkt het volgende.De gebeurtenissen op 30 april zijn een straf van God. En weet je waarom ? Om de verdeeldheid tussen de verschillende Christelijke geloofsgemeenschappen. Übermensch ( alle Duitsers zijn “Ubermenschen”) Schaffranek en zijn aanhangers hebben het écht zelf van God doorgekregen. Tis maar dat julie het weten !!

• boerenkool

weet je waar ik niet goed van wordt? Van dat domme gelul de hele tijd. De anarchistjes op Indy Media gooien een bijdrage over Ahura Mazda in de prullenmand. Prima, maar noem jezelf dan geen kritisch linkse anarchist. Ergens kan ik het me wel voorstellen dat geert wilders veel stemmen krijgt. Die linkse zelfvergenoegzaamheid, daar word ik niet goed van.

• Esther

Huh, wat heb ik met Geert Wilders van doen ? Maar los daarvan, wat is jouw werkelijke boodschap als antwoord op mijn topic ?

• Dew

Altijd makkelijk, God overal de schuld van te geven.

• Esther

*Zucht*

• M*j*r**

Dew Schreef:

——————————————————-

> Altijd makkelijk, God overal de schuld van te

> geven.

Er staat dat het de schuld van de gelovigen is.

Gr. Majorie

• tuxy

Er staat dat God hen tegen hen gezegd heeft…

• Albertus

boerenkool Schreef:

——————————————————-

> weet je waar ik niet goed van wordt? Van dat domme

> gelul de hele tijd. De anarchistjes op Indy Media

> gooien een bijdrage over Ahura Mazda in de

> prullenmand. Prima, maar noem jezelf dan geen

> kritisch linkse anarchist. Ergens kan ik het me

> wel voorstellen dat geert wilders veel stemmen

> krijgt. Die linkse zelfvergenoegzaamheid, daar

> word ik niet goed van.

In welk opzicht bedoel je: linkse zelfvernoegzaamheid? Kies je liever vermeende fascistische stromingen? Waar inmiddels heel veel mensen op gestemd hebben, domheid? Nee, eerder vergenoegzaamheid en vooral haat tegen de andersgelovigen. Men voelt zich ver verheven boven deze groep, die maar snel moet verdwijnen. Ik heb meer met Links, dan met al die meelopers en zogenaamde rechtsen.

• perihelium

Albertus Schreef:

——————————————————-

> Ik heb

> meer met Links, dan met al die meelopers en

> zogenaamde rechtsen.

Lijkt het je niet beter om wat met boven te hebben?

• Albertus

Steven Schreef:

——————————————————-

> Albertus Schreef:

> ————————————————–

> —–

> > Ik heb

> > meer met Links, dan met al die meelopers en

> > zogenaamde rechtsen.

>

>

> Lijkt het je niet beter om wat met boven te

> hebben?

Je begon er zelf over. Iemand die ‘begrijpt’ dat er op Wilders gestemd is en het over linkse vergenoegzaamheid heeft, is in mijn ogen een latent fascist. Maar ja die kunnen geloven in wat met boven hebben en daar alles aan ophangen, Jezus is immers gestorven voor álle zondaars. De mensheid kijkt er anders tegenaan.