Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op bijbel.startpagina.nl

Sta voor aap..

• perihelium

theo Schreef:

——————————————————-

> Ik neem aan dat je nu ook weer zal vergeten om te

> reageren ?!

>

>

> theo

Als je goed gelezen had dan had je begrepen dat ik nu aan het werk ben.

• theo

Hahahaha, en darom reageer je NU wel maar niet op mijn vorige reactie.

Het is ook wel lachen met jou.

theo

• M*j*r**

theo Schreef:

——————————————————-

> Steven Schreef:

> ————————————————–

> —–

> > In verband met werkzaamheden vanavond heb ik

> > opgezocht of apen voorkomen in de Bijbel en dat

> > was alleen het geval in oude tijden als

> kostbare

> > handelswaar van de koninklijke vloot. Dat staat

> > hetzelfde beschreven in 1 Koningen 10:22 en 2

> > Kronieken 9:21.

> >

> > Spammen voor het behoud van de apen zal dan ook

> > wel mogen, en daarbij is het zonde als ze

> > uitsterven.

> >

>

> Dus, als er geen apen in de bijbel waren

> voorgekomen dan had je dit bericht niet geplaatst

> begrijp ik.

>

> theo

Dat is het niet helemaal Theo. Ik denk dat Steven er zich nu erg van bewust is geworden dat hij wel heel vaak op berichten heeft geklikt, omdat hij vond dat het niets met de bijbel te maken had. Ook heeft hij geklikt op berichten omdat het geen geloofservaring a.d.h. van de bijbel zou zijn.

Schuldbewust heeft hij nu opgezocht of de aap wel in de bijbel voorkomt, anders kon hij dit bericht niet plaatsen. Maar nu mis ik toch echt die geloofservaring m.b.t. die aap. :D

Gr. Majorie

• Marjorie

Mijn air-miles gaan al jaaaaren naar Stichting AAP.

• Gonnie

Marjorie Schreef:

——————————————————-

> Mijn air-miles gaan al jaaaaren naar Stichting

> AAP.

Die van mij ook en ik steun hun zoveel het in mijn vermogen ligt.

• theo

Je bent zo druk , je bent zo druk met met jezelf bezig, je bent zo druk om Thomas te bekeren naar jouw beeld dat je nu opnieuw “”vergeet“” te reageren.

Het valt helemaal niet op hoor, het valt niet op dat, wanneer je met je eigen woorden geconfronteerd wordt je nooit een reactie geeft.

Of zou het wel opvallen?

theo

• perihelium

ik heb gewoon ff geen zin in en ook geen tijd voor dat eigenwijze gezeik van jou.

• theo

Ik vind je een zelfingenomen druiloor.

theo

• perihelium

theo Schreef:

——————————————————-

> Ik vind je een zelfingenomen druiloor.

>

> theo

Ik ben geen alverzoener, elke valse leer sluit ik uit. Jij daarentegen zegt een alverzoener te zijn maar op de een of andere manier staat de Bijbelse leer je niet aan en noem je mensen die dat verkondigen druiloren en kijk eens wat al die christenen fout doen is ook een stokpaardje van je. Het lijkt me een goed iets je van de kansel te sleuren als je daar valse leer verkondigd, maar nog beter, bekeer je, in Jezus naam. Wie zich daar te goed voor voelt is de zelfingenomen druiloor. Krijgen we dan nu eindelijk je bekeringsverhaal eens te horen?

• theo

Je verwart iets.

Discussie over iemands geloof tegenover aanvallen over personen die zichzelf zo geweldig vinden en van mening zijn dat zij het enige juiste geloof hebben en daarmee leuren, daarmee het recht menen te hebben om andersdenkenden de hel in te lullen.

Over geloofs/bijbelse onderwerpen valt doorgaans te praten maar niet met de stevens want die hebben maar één waarheid: de hunne.

Ik val je niet aan op je geloof ( daar wil je ook niet over in debat gaan) maar op je zelfgenoegzame eigenwijze arrogante houding naar andersdenkenden.

theo