Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op bijbel.startpagina.nl

Het prikbord

• Cor'nelis.

Met dit bericht wil ik jullie allen groeten

met 'n event. tot ziens Brrr

Cor.

• ¥ Lotje ­­¥

Hoi Cor . Ik vind het ook niks maar blijf gewoon prikken . Ik zal je missen ………

Groetjes , Lotje

http://13221.freegoodies.nl/?cc=1

• Esther

Kom op joh, alles went ( nou ja behalve een vent ) !!

• ¥ Lotje ­­¥

Cor !!!!!

Waar ik moeite mee heb is :: Ik had geprikt vanmorgen en nu wil ik kijken naar reacties . En dan kan je je topic weer gaan zoeken . Dan klap ik het eerst dicht en zie dan rood achter staan . hehe eindelijk weer gevonden dan. Dat bedoelde ik met een druk prikbord . Daar ik het over had . Prik iedere prikker op een ander topic …….. zie je door de bomen het bos niet meer. Want ben jij een reactie aan het prikken ( zoals ik vanmorgen) en heb het doorgestuurd , geplaatst dus……. En ik wou kijken dacht ik euhhhhhhhhhhhhhh . Maar intussen had ook iemand anders wat getypt en ook geplaatst . Nou dacht ik waar staat het nou ……….. pffffffff……. word er niet gezelliger op vind ik . wat mij op valt is dat het veel rustiger is als anders . Dus heb zo,n vermoeden dat veel mensen met het zelfde zitten .. ;)

Groet , Lotje

http://13221.freegoodies.nl/?cc=1

• tante mien

Zeg eens, heb jij geen andere huisvrouwtjes/vriendinnen waar je bij op de koffie mag komen lotje?

Dat beter voor iedereen, of niet?

Of heb je geen vriendinnen in werkelijkheid..

• tante bep

Tante mien niet zo flauw doen, ook simpele zielen mogen deelnemen aan het bp.(:P)

• Gonnie

Cor'nelis. Schreef:

——————————————————-

> Met dit bericht wil ik jullie allen groeten

> met 'n event. tot ziens Brrr

> Cor.

Kom op Cor, laat ons niet in de steek, ik weet het het oude vertrouwde is weg, maar wellicht

went het hier ook wel op den duur.

Groeten Gonnie.:S

• Sytse Kees

Gewoon effe doorzetten dan dan komt de gewenning wel

dus cnilles kop op.

S.C

• Esther

Cnilles, hahahahaha.

• Sytse Kees

Esther daar hoor je niet om te lachen( is gewoon de naam in het Fries:)o

maw je maakt nuuuuuuuuuuuuuuuuu je excuus:D

Sytze Cnilles