thoe Schreef:
——————————————————-
> theo bestaat al krijg ik te lezen.
>
> Moet ik het wachtwoord invullen.
>
> Nou heb ik een eeuw geleden ooit eens een
> wachtwoord gehad maar nooit weer hoeven te
> gebruiken.
>
> En moet ik nu steeds opnieuw mijn emailadres ook
> invoeren?
>
> theo
Ik heb even een testje gedaan Theo. Als ik niet ingelogd ben en ik wil zonder ingelogd te zijn een bericht schrijven onder mijn eigen naam “Verbaasd” krijg ik ook te lezen dat de naam “Verbaasd” al door een andere gebruiker gebruikt wordt. (In dit geval ben ik dat zelf).
Ik denk dat als je je hier 1 x hebt ingelogd dat je naam dan vaststaat of zoiets.
Er is dus iemand die de naam Theo gebruikt en ook al heeft ingelogd. (En volgens mij kan dat ook op één van de andere prikborden gebeurd zijn)
Ik denk dat je je naam Theo wel terug kan krijgen, maar dan moet je toch inloggen.
Weet jij je wachtwoord nog?
Probeer dan eens in te loggen.
Ik moest het ook een paar keer proberen. Bij “naam gebruiker/e-mailadres” heb ik alleen mijn e-mailadres ingetikt en daaronder mijn wachtwoord (van de oude versie).
Toen is het wel gelukt.
Als je uiteindelijk ingelogd bent, dan kan je bij “mijn profiel” je naam weer aanpassen. Je ziet dan “wijzig profiel” . Er staat dan “je echte naam” . Daar vul je dan Theo in.
Als dat allemaal niet lukt, kan je inderdaad een nieuw wachtwoord aanvragen.
Of je moet je opnieuw laten registreren als je nog nooit ingelogd bent geweest. Ik weet het verder ook niet.
Gr. Majorie