Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op bijbel.startpagina.nl

zoekfunctie

• M*j*r**

thoe Schreef:

——————————————————-

> theo bestaat al krijg ik te lezen.

>

> Moet ik het wachtwoord invullen.

>

> Nou heb ik een eeuw geleden ooit eens een

> wachtwoord gehad maar nooit weer hoeven te

> gebruiken.

>

> En moet ik nu steeds opnieuw mijn emailadres ook

> invoeren?

>

> theo

Ik heb even een testje gedaan Theo. Als ik niet ingelogd ben en ik wil zonder ingelogd te zijn een bericht schrijven onder mijn eigen naam “Verbaasd” krijg ik ook te lezen dat de naam “Verbaasd” al door een andere gebruiker gebruikt wordt. (In dit geval ben ik dat zelf).

Ik denk dat als je je hier 1 x hebt ingelogd dat je naam dan vaststaat of zoiets.

Er is dus iemand die de naam Theo gebruikt en ook al heeft ingelogd. (En volgens mij kan dat ook op één van de andere prikborden gebeurd zijn)

Ik denk dat je je naam Theo wel terug kan krijgen, maar dan moet je toch inloggen.

Weet jij je wachtwoord nog?

Probeer dan eens in te loggen.

Ik moest het ook een paar keer proberen. Bij “naam gebruiker/e-mailadres” heb ik alleen mijn e-mailadres ingetikt en daaronder mijn wachtwoord (van de oude versie).

Toen is het wel gelukt.

Als je uiteindelijk ingelogd bent, dan kan je bij “mijn profiel” je naam weer aanpassen. Je ziet dan “wijzig profiel” . Er staat dan “je echte naam” . Daar vul je dan Theo in.

Als dat allemaal niet lukt, kan je inderdaad een nieuw wachtwoord aanvragen.

Of je moet je opnieuw laten registreren als je nog nooit ingelogd bent geweest. Ik weet het verder ook niet.

Gr. Majorie

• M*j*r**

Ik heb nog eens getest en mijn naam in mijn profiel gewijzigd in Theo en dat lukte.

Dus als het je lukt om in te loggen, kan je je eigen vertrouwde naam Theo gebruiken. :)

(Daar ga ik dan van uit)

O ja en dat met die cookies waar Steven het over heeft, daar doe ik niets mee. Ik log gewoon in met m'n gebruikersnaam en wachtwoord.

Gr. Majorie

• Marjorie

Test

• Marjorie

Zo, gelukt ;)

• Anna Lieze

Marjorie Schreef:

——————————————————-

> Test

Ook een test :)

• perihelium

Verbaasd Schreef:

——————————————————-

> O ja en dat met die cookies waar Steven het over

> heeft, daar doe ik niets mee. Ik log gewoon in met

> m'n gebruikersnaam en wachtwoord.

Als je cookies niet aanstaan weet je ook niet wat je wel en niet hebt gelezen.

• M*j*r**

Steven Schreef:

——————————————————-

> Verbaasd Schreef:

> ————————————————–

> —–

> > O ja en dat met die cookies waar Steven het

> over

> > heeft, daar doe ik niets mee. Ik log gewoon in

> met

> > m'n gebruikersnaam en wachtwoord.

>

>

> Als je cookies niet aanstaan weet je ook niet wat

> je wel en niet hebt gelezen.

Ik weet niet waar je het over hebt Steven. Ik zie heel goed wat ik wel en niet gelezen heb en of dat nou aan de cookies ligt? Ik reageerde op dit wat jij aan Theo schreef:

Als je ingelogd blijft en je cookies aan hebt staan (zoals je eerder waarschijnlijk ook had) dan hoef je niet steeds in te loggen met je wachtwoord of gebruikersnaam als je opnieuw op het prikbord komt.

Als ik stop met prikken hier, dan log ik altijd uit. Als ik hier weer wil prikken, log ik weer in en dan hoef ik alleen mijn gebruikersnaam en wachtwoord in te tikken. Daarna hoeft dat niet meer totdat ik weer uitlog. Dat is handiger dan iedere keer die code in te tikken bij ieder bericht als je niet ingelogd bent.

Gr. Majorie

• Jenny

Deed je ook Breed, maar die berichten zijn weg.:)

• Jenny

ohh ik log me nooit uit..hahaha

• M*j*r**

Bij mij is het een soort automatisme geworden.

Maar dat jij zo soepeltjes de overgang van dit prikbord hebt meegemaakt, kwam doordat je nooit uitlogde natuurlijk :D

Gr. Majorie