Frans Schreef:
——————————————————-
> Welke vertaling gebruikte je Steven?
De Nieuwe Bijbelvertaling waar ik ook naar linkte maar er zijn op die site meerdere vertalingen die je naast elkaar kan leggen. (onderstreepte is aanklikbaar)
Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.
Meer informatie op bijbel.startpagina.nlFrans Schreef:
——————————————————-
> Welke vertaling gebruikte je Steven?
De Nieuwe Bijbelvertaling waar ik ook naar linkte maar er zijn op die site meerdere vertalingen die je naast elkaar kan leggen. (onderstreepte is aanklikbaar)
lieve,lieve Peri
natuurlijk heb ik er niets op tegen dat jij, mij, het gemakzuchtig maak om de bijbel te lezen,
net als het projecteren van de liederen die in de kerk gezongen worden. lekkere wilhelminaas sabbelen, gewoon mee lezen wat ze voorschotelen.
ik heb maar 1 klein probleempje met dir soort situaties.
ik wil ervaren, herkauwen, bijna herbelevven, als je begrijpt wat ik bedoel. na 50 jaar hoor ik de bijbel van kaft tot kaft te kennen.
als mesen op een prikbord dat duidelijk bedoeld is om over de bijbel te praten, dan wil ik, ook daar, niet op mijn bord krijgen wat elders al beschreven staat.
vertel mij nou eens wat de bijbel met jou doet en deed, wat jij met de bijbel deed en doet.
dan beloof ik jou dat een halleluja ,door mijn flat zal schallen, echt waar.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?