N's even kijken of ik nog kan inloggen.
Heftige vernieuwing dit zeg…pfff.
Gby Sofie
Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.
Meer informatie op bijbel.startpagina.nlHet is me in ieder geval gelukt om in te loggen. (
Profiel wijzigen is weer heel wat anders. Ik ben benieuwd. Ik ga nu weer even uitloggen en dan kijken of ik weer in kan loggen.
Wordt zowat een hele dagtaak.
Ah, ik zie bij “bekijken” dat ik mijn naam moet veranderen in Verbaasd. Anders weten “ze” weer niet wie Marjorie of Majorie is.
Gr. Majorie
Bij het inloggen staat er er ook zo raar.
Er wordt gevraagd: gebruikersnaam/ e-mailadres. Je moet blijkbaar alleen je e-mailadres invullen en niet je gebruikersnaam (oude inlog) erbij.
Ik ga nu uitloggen. Kijken of ik weer in kan loggen. Ik heb het een en ander gewijzigd, maar weet eigenlijk niet meer wat, haha. <- zou die het ook nog doen? Ja, die doet het handmatig ook nog
Gr. Majorie
Mooi, geen centje pijn. De eerste inlog was blijkbaar alleen met je e-mailadres. Daarna weer inloggen als vanouds.
Weet iemand hoe je het originele bericht waarop je reageert kan invoegen?
Ik krijg overigens wel aangegeven dat er een “nieuw” bericht is in een topic. Iemand zei dat dit niet meer zo zou zijn, dus dat valt ook helemaal mee.
Gr. Majorie
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?