Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op bijbel.startpagina.nl

Vreedzaam protest

• Kwint

Douce Schreef:

——————————————————-

> Mannen zonder haar, kunnen dan toch pijpenkrullen

> laten plaatsen bij de kapper, vastgemaakt aan het

> isolatiemateriaal.

>

> Douce

Dus die pijpenkrullen hebben allemaal een sterfgeval meegemaakt of is het mode ?

Leviticus 19

27-28 Wanneer je een dode te betreuren hebt, scheer dan het haar aan je slapen niet weg en knip geen stukken uit je baard, kerf geen tekens in je lichaam en breng geen tatoeages aan. Ik ben de HEER

• Douce.

'k Weet wel dat het nog niet helemaal goed gaat hier, vandaar mijn dubbele berichten.

Ik kreeg steeds in het rood te zien: bericht niet te vinden………….tja.

Douce

• Kwint

Douce Schreef:

——————————————————-

> 'k Weet wel dat het nog niet helemaal goed gaat

> hier, vandaar mijn dubbele berichten.

> Ik kreeg steeds in het rood te zien: bericht niet

> te vinden………….tja.

>

> Douce

Ja, dat heb ik ook gemerkt, je krijgt een melding wat er op doet lijken dat het plaatsen niet gelukt is maar ondertussen staat het er al..

'k zal het vanavond eens goed testen,,

vrede en alle goeds (:D

Kwint

• Kwint

Maar goed , even zonder dollen.. als je die foto's zo eens bekijkt dan kun je toch niet anders concluderen dat die lui niet helemaal sporen ???

• perihelium

Kwint Schreef:

——————————————————-

> Dit weekend gingen in het Beloofde Land orthodoxe

> Joden vreedzaam op de vuist met de politie.

Vreedzaam op de vuist? Dar bericht en die foto om zogenaamd iets aan te tonen slaan nergens op. Stemmingmakerij hoogstens.

• perihelium

Dar moet dat zijn.

Ook spellingsfouten weiger ik te wijzigen in het oorspronkelijke bericht, wat niet wil zeggen dat ik ze zal proberen te voorkomen en verbeteren.

• Kwint

Vreedzaam op de vuist? Dar bericht en die foto om zogenaamd iets aan te tonen slaan nergens op. Stemmingmakerij hoogstens. steven

Dan moet je even verder kijken dan dat je neus lang is en de rest van de foto's bekijken.

http://gigapica.geenstijl.nl/2009/06/the_battle_for_the_holy_sabbat.html

• perihelium

Hoe kan je vreedzaam op de vuist gaan rechtvaardigen?

• Kwint

Compleet idijood :D

• Ellen-Josee

Het leuke ervan was; toen ik alle foto's bekeken had, stuitte ik op een reclame “Nog single?”

Whahahahahah!

Ellen