Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op bijbel.startpagina.nl

Vreedzaam protest

• Kwint

Dit weekend gingen in het Beloofde Land orthodoxe Joden vreedzaam op de vuist met de politie. Wrom? Te weinig Palestijns land gejat? Gaat de muur omlaag? Welnee, reden was een gemeentelijke parkeergarage die open was op de heilige sabbat. En dus keerden woedende pijpenkrullen zich tegen de Israëlische ME. Blijkbaar is het geen probleem om Jeruzalem om te toveren tot een smeulende puinhoop op de Joodse rustdag.

Mooie foto's van het vreedzame gebeuren op : http://gigapica.geenstijl.nl/2009/06/the_battle_for_the_holy_sabbat.html

Kon dit bericht niet plaatsen op scep helaas :(

http://gigapica.geenstijl.nl/2009/06/the_battle_for_the_holy_sabbat.html

• Kwint

Misschien is Eliyahu wel een van de arrestanten want hij is zo stil de laatste dagen

• Kwint

Met de nieuwe lay-out kun je continue de aandacht blijven vestigen op bepaalde zaken want je staat staat dan steeds bovenaan :)-D uitdiepen zoals perihelium het noemt is dan mogelijk

'dit was een test'

• Douce.

Daarom vrees ik met grote vreze.

Ik kwam op een bord iets tegen van jaren geleden……….oude meuk.

Douce

• Gonnie

Jij schrijft het, ik dacht het.

• Kwint

tussendoortje

Weet iemand misschien waarom sommige van die lui met isolatiemateriaal om hun hoed lopen en andere niet? , tegen de kou ofzo ? :)o

• Kwint

Weet iemand waarom sommige van die lui met isolatiemateriaal om hun hoed lopen en anderen niet ?

• Douce.

Dat zijn mannen zonder haar. Om dan toch pijpenkrullen te tonen, kunnen ze deze aan het isolatiemateriaal vastzetten……….X(

Gr. Douce

• Douce.

Dat zijn mannen zonder haar, die kunnen dan toch pijpenkrullen aan het isolatiemateriaal vastzetten………..X(

Douce

• Douce.

Mannen zonder haar, kunnen dan toch pijpenkrullen laten plaatsen bij de kapper, vastgemaakt aan het isolatiemateriaal.

Douce