Maar, even voor de goed orde, laten we wel on-topic blijven anders komt vrede en alle goeds wat standjes uitdelen
Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.
Meer informatie op bijbel.startpagina.nlOm met Paulus te spreken:
De een gelooft dat hij alles mag eten, maar iemand die een zwak geloof heeft eet alleen groenten.
En natuurlijk:
Onderzoekt alles en behoudt het goede.
Maar blijkbaar maken de mensen met het zwakke geloof hier de dienst uit.
En bijbels verantwoord alles onderzoeken, schijnt ook zondig te zijn in de ogen van de webmaster.
Bovendien is de naastenliefde nogal begrensd, terwijl Jezus ons voorhield dat niet te doen.
Vrede en alle goeds,
Dorine
dan moet hij zelf ook dat zwakke geloof hebben! Dorine schreef:
>
> Dat er mensen zijn die berichten wegklikken, is tot daar aan
> toe, Thomas.
> Wie een zwak geloof heeft, durft niet alles te eten.
> Ik vind het ernstiger als de webmaster bijbels verantwoorde
> bijdragen verwijdert op voorspraak van degenen met een zwak
> geloof.
> Vrede en alle goeds,
> Dorine
Weet je, Ellen. Ik heb echt geen tijd om naar de toespraken van de Dalai Lama te luisteren. Ik heb een redelijk arbeidsintensieve baan en daarnaast een gezin. Ik kijk zelden naar de televisie.
Dat neemt niet weg dat ik, als ik Minister President zou zijn geweest, ik de Dalai Lama wél ontvangen zou hebben.
Maar ook dat is hier niet echt aan de orde.
Wat ik aan de kaak stel, is dat een discussie die ging over de houding hierin van onze (CDA-)Minister President, kennelijk voor de webmaster niet voldeed aan de eisen van dit prikbord. Die houding begrijp ik niet, en vind ik naar willekeur neigen. Of naar het oren laten hangen naar mensen die wel heel bang zijn om na te denken over menslievendheid naar nog niet tot het christendom bekeerde medemensen.
Vrede en alle goeds,
Dorine
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?