Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op bijbel.startpagina.nl

Stemmen

• DmB

Vraag me af wie van de prikkers het belangrijk genoeg vindt om morgen te gaan stemmen. Voor alle duidelijkheid, ik ga zeker.

• Channah

Ik ook!

• Jan

Alleen het feit alleen al dat je màg en kàn stemmen is reden genoeg om morgen te gaan

• Esther

Jan toch, ik ben het zo maar eens met je eens *D.

• ¥ Lotje ­­¥

tuurlijk ga ik stemmen

• carl

Ik ook. En het wordt de partij van de dieren.

je broer

Carl

• Esther

*D

• Esther

De reclame voor ,,Kip het meest veelzijdige stukje vlees'' ( moet natuurlijk zijn; “Kip het meest gemartelde stukje vlees”) heeft voor de jaren 2007 tot 2009 5,3 miljoen Euro van de EU gekregen. Dat zijn onze belasting centen. Met name het CDA de meest dieronvriendelijke partij van Nederland ( heb ik niet zelf bedacht) steunt deze subsidie. Het stierenvechten een van de meest wrede traditionele martelpraktijken aller tijden wordt gesteund EN gesubsiedieerd door jawel……..de EU onder het mom van en ik citeer: de eerbiediging van godsdienstige riten, culturele tradities en regionaal erfgoed. Hiermee, zeggen deze organisaties, zegt de Europese Grondwet ja tegen stierenvechten, ja tegen de plezierjacht, en ja tegen de bio-industrie.

"Kwalijke praktijken als stierenvechten, dansende beren, drijfjacht, hanengevechten, rituele slachtingen, het rapen van kievitseieren, en foie gras (dwangvoedering van ganzen) worden door de grondwet beschermd.

Verankering in de Grondwet betekent dat deze ernstige vormen van dierenmishandeling nog vele jaren blijven bestaan! Landen als Spanje, Frankrijk en Portugal mogen nog steeds zelf weten of ze doorgaan met het stierenvechten, ook al is de overgrote meerderheid van de Europeanen tegen dit gebruik. De Europese Unie wil zich hier blijkbaar niet mee bemoeien."( bron: Europa NU)

In Spanje , het martelland bij uitstek worden na het jacht seizoen de Greyhounds en Galgos opgehangen, levend verbrand, achter rijdende autos gebonden als levend aas voor de vissers gebruit ( Bron: oa. http://galgonieuws.web-log.nl/berichtjes_over_galgos/voorjaar-einde-jachtseizoen.html)

Stem dus diervriendelijk.

• Esther

EN gesubsiedieerd- moet natuurlijk EN gesubsidieerd

• David

Ik sta onder curatele..

De familie heeft Marianne Thieme al beloofd dat ik op de partij van de dieren ga stemmen.

David ;)