Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op bijbel.startpagina.nl

Mededeling

• Verbaasd

theo schreef:

>

> EN??

>

> Wat zal dit gaan betekenen?

>

> Kan of moet ik een blik werpen op een ander prikbord (welke

> dan b.v.) om te kunnen zien wat er gaat veranderen?

>

> theo

Theo, je kan eens gaan kijken op het prikbord van katten.startpagina.nl .

Ik heb geprobeerd in te loggen met mijn gebruikersnaam en wachtwoord van dit bord, maar dat werkt dus niet. Ik zie de bui nu al hangen.

Gr. Majorie

• Marjorie

Het nieuwe prikbord heeft veel mogelijkheden: inklapbaar, uitklapbaar op datum, draadjes met reacties wel of niet tonen en het grootste voordeel vind ik dat je je eigen bijdrage kunt ‘aanpassen’ indien nodig ;)

Nadelen: provider is niet meer zichtbaar, klikfunctie is vervangen maar bestaat indirect nog wel.

Het went :)

Alles went…………………

• Jenny

Ohh jee, geen exuus meer voor spel/type fouten..;)

• Verbaasd

Marjorie, weet jij dan hoe je daar in moet loggen? Of moet je je opnieuw registreren? Met mijn gewone inloggegevens lukt het niet.

Gr. Majorie

• ¥ Lotje ­­¥

nee je moet anders inloggen . En idd het leest niet lekker . En als je een keer uitgelogd bent om dan terug te komen is ook wat . dan kan er staan . Deze naam is al in gebruik of e-mail klopt niet . hoewel het je eigenste e-mail is . Vernieuwen is altijd niet beter worden althans voor de prikkers niet. . En zoals ik al zei van dit is een vlot bord. Dus prik jij wat en ik weer op een andere topic dat komt geregeld boven aan te staan dan . Dus als je 10 mensen heb die prikken ieder op een andere topic . dan zie je door de bomen het bos niet meer. ik prik ook op die vernieuwde borden . nou…. moet er nog steed aan wennen.

• Marjorie

Ik ben nog steeds ingelogd onder mijn eigen naam en hetzelfde password op wat andere bordjes. Ging automatisch goed, maar anderen hebben nogal wat problemen gehad. De meeste klachten: uw username wordt al gebruikt en uw password komt niet overeen met uw username.

Uiteindelijk is alles goed gekomen.

Ik zie trouwens prikkers niet-ingelogd prikken. Ik weet niet hoe dat zit.

• Marjorie

Nee, het is een bikkelhard systeem ;)

• Verbaasd

Marjorie schreef:

>

> Ik ben nog steeds ingelogd onder mijn eigen naam en hetzelfde

> password op wat andere bordjes. Ging automatisch goed, maar

> anderen hebben nogal wat problemen gehad. De meeste klachten:

> uw username wordt al gebruikt en uw password komt niet

> overeen met uw username.

>

> Uiteindelijk is alles goed gekomen.

Daar hopen we dan maar op :)

>

> Ik zie trouwens prikkers niet-ingelogd prikken. Ik weet niet

> hoe dat zit.

Dat heb ik net even ergens getest en het is gelukt. Dat kan nog steeds als er geen inlogplicht op het bord geldt. Gewoon reageren op het bericht en plaatsen. Je hoeft je e-mailadres niet in te vullen als je dat niet wilt. (zodat niet iedereen even bij je komt binnenwaaien)

Gr. Majorie

• Marjorie

Je kunt je e-mailadres altijd verbergen, ook op de nieuwe versie :)

• Marjorie

Requiescat in pace, inderdaad. Het is niet anders!

Groetjes Cor!