Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op bijbel.startpagina.nl

voor peri, en voor wie het wil lezen

• Ria

Lieve Vader, Ik vraag U: om aan al Uw kinderen op deze aarde te geven

De Geest van wijsheid en openbaring van en in Uw kennis, zodat de ogen

van ons hart verlicht worden zodat we zullen weten wat de hoop is van Uw

roeping en wat de rijkdom van de erfenis is , en wat de uitnemendheid is van

Uw kracht, voor hen die in U geloven naar de werking van de sterkte van Uw

autoriteit die in Christus is.

Eféze 1:17-20

Vader , Ik bid tot U: dat Uw liefde nog meer dan overvloedig bekend wordt in

kennis en het juiste beoordelen, bij ons ,Uw kinderen en door ons, in de kerk

als daarbuiten

Filipenzen 1:9-11

Vader , Ik bid tot U: dat wij Uw kinderen, allemaal, vervuld worden met de

kennis van Uw wil, in alle wijsheid en geestelijk inzicht.

Kolossensen1:9-13

Vader, Ik bid tot U: dat U de deur van en voor het Woord opent om te spreken

de verborgenheid van Christus.

Kolossensen 4:3-6

Lieve Vader zo bid ik U ook voor mijn broers en zusters van over de gehele wereld die vervolgd worden en lijden aan onrecht vanwege het evangelie, dat U hen troost en bemoedigd door Uw Geest .

Laat Uw Woord krachtig in hun harten werken, en houd ze in gezondheid, met geloof in de toekomst die U voor hen heeft.

Ik erken dat U degene bent die in mij werkt!.

Filippenzen 2:12-13 Lieve Vader ik dank U dat U in mij aan het werk bent, om zowel te willen, als het doen van Uw welbehagen, in mijn leven!

In Jezus Naam dank ik U hier en nu voor Uw verhoring van mijn gebed

• ¥ Lotje ­­¥

Zo vriendelijk en veilig als het licht,

zo als een mantel om mij heen geslagen

zo is mijn God, ik zoek zijn aangezicht

ik roep zijn naam, bestorm Hem met mijn vragen"

bron: Huub Oosterhuis

• DmB

En…………….krijgt Huub ook antwoorden ?

• Ria

weet ik, de meeste dingen die hij schreef zijn erg mooi.

• Ria

aan zijn gedichte te merken, zeker wek

• carl

Waarom is dit met name voor peri bedoeld, Ria?

je broer

carl

• perihelium

Dank je Ria. Vergeet je niet ook te bidden voor degene die hier niks hebben te zoeken omdat ze maar door blijven gaan met dit te zien als een theekransje?

gr en zg,

<><

• Ria

ach Carl, mag ik de reden daarvoor,voor mij zelf houden?

• Ria

peri, natuurlijk mag jij mij daarop attent maken. maar ik denk dat het weinig zin heeft. niet omdat bidden zinloos zou zijn.maar, dat laat jij mij, helaas, zien. geen rekening houden met hun littekens, of gaan beuken op hun littekens heeft niet zoveel zin. respect en houden van kan zeer vruchtbaar zijn.

waarom ik zodenk? peri, toen ik op deze site terecht kwam was ik erg mensen schuw en erg verzwakt. maar vele hier hebben mij geholpen weer op mijn eigen benen te leren staan. en dat deden ze niet met teksten strooien o.d.

Bidden? behalve met voorbede, helpt het meer met gebed naar je binnenkamer te gaan.soms laat de Heiland je dan zien, waar je voor moet bidden, of waarom je beter kan stoppen. en dan kan voorbede erg vruchbaar zijn

ik weet nniet of jij begrijpt waarom ik, probeer, jou dit duidelijk te maken, ik hoop dat je me begrijpt

• ruud

Dank je wel voor dit prachtige gebed Ria. Het is van een buitengewone schoonheid.

Ik neem het persoonlijk ter harte.

In Hem verbonden.