Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op bijbel.startpagina.nl

laatste keer hier

• thomas

Het was mij een waar genoegen hier, maar ik trek het niet meer met een alle aandacht vragende stoorzender in het midden.

Ik hoef geen reacties meer, want wie weet kom ik wel weer terug, maar enig ongenoegen wil ik nu wel eens laten blijken over de onzalige praktijken van een discussie-vervuiler.

Steven, bedankt man…voor het steeds naar de Filistijnen helpen van een discussie en de aandacht op je gevestigd te krijgen..

op je persoonlijkheid dan..

• ¥ Lotje ­­¥

Hoi Thomas . loop niet weg zeg……. waarom ??? vraag dat je even af ;)

Groet, Lotje

• Verbaasd

thomas schreef:

>

>

> Het was mij een waar genoegen hier, maar ik trek het niet

> meer met een alle aandacht vragende stoorzender in het midden.

>

> Ik hoef geen reacties meer, want wie weet kom ik wel weer

> terug, maar enig ongenoegen wil ik nu wel eens laten blijken

> over de onzalige praktijken van een discussie-vervuiler.

>

> Steven, bedankt man…voor het steeds naar de Filistijnen

> helpen van een discussie en de aandacht op je gevestigd te

> krijgen..

>

> op je persoonlijkheid dan..

Je hebt groot gelijk Thomas. Hij straalt zoveel negatieve energie uit dat je daar geestelijk moe van wordt als je niet oppast.

Aan de andere kant is het soms een goede “oefening” , maar soms houdt het een keer op.

Ik “zie” je wel weer :)

Gr. Majorie

• Allen

Niet doen Thomas, ik heb er een tijdje geleden ook aan zitten denken, maar met wegblijven bereik je ook niets, Christus liep tenslotte ook niet weg voor ongeloof of onbegrip.

groet,

Allen:)

• theo

Dus het kwade wint het van het goede?

Hard wint van hart?

Intolerantie wint het van liefde?

Kom kom, je laat toe dat een ander macht krijgt over jouw emoties en dat is slechts voor eentje ongezond: Jezelf.

DUS: niet weggaan, hier gewoon blijven komen en A) Je niks van de zelfgenoegzame zichzelfverheffende medemens aantrekken of B) zijn/hun berichten gewoon niet openen en dus niet lezen, je weet van te voren al dat het een -klik- is of in ieder geval volstrekt zinloos om een discussie aan te gaan met steven.

Ik ben ervaringsdeskundige !!

theo

• Ria

mijn inspiratie bron smeert um, geen prettige gedachte.hoe moet ik mijn schrijverij dan op gang houden. om te huilen.

• PS

Ria wil dat je blijft. Dus je moet blijven.

Steven is zeer irritant. Doorgeslagen hyperactiviteit. Maar verder is die minder slecht dan hij het laat voorkomen.

PS

:)

• BOAZ

Dat is niet de eerste keer dat jij zoiets schrijft.

De groetjes aan Bram & Brammetje.

See you.

Boaz.

• Gonnie

Als jij weg blijft dan help jij mee dat dit bordje alleen door Steven geregeerd wordt,en dat is waarschijnlijk de bedoeling van hem om dat hij constant klikt op berichten waar hij niet zijn goedkeuring aan kan geven.En dat is bitter weinig wat hem goed dunkt.

Dus het is belangrijk voor dit bordje dat je blijft.

Gr. Gonnie.

• DmB

Zere goede tip, berichten van mensen waarvan je weet dat ze ergenis bij je op roepen, of waar je van te voren weet dat wat ze over jou te melden hebben alleen maar negatief is, niet openen. Is zooooooooooooooo rustig. Geloof me dat is echt niet moeilijk ik breng het al tijden in praktijk, had ik jaren eerder moeten doen.