Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op bijbel.startpagina.nl

boven? verborgen? of in uw hart?

• theo

Mijn allerliefste, mijn grootste fan, mojn tortelduifje.

Dat je mijn niet mag dat weet een ieder nu wel.

Denk je nou echt dat je mij te pakken zou hebben door mij te achtervolgen met puberale berichten?

Wanneer was je laatste posting hier waar je het NIET had over theo?

Je mag me best blijven achtervolgen hoor maar besef dat jij jezelf volstrekt belachelijk maakt en mij niet.

Of denk je nou echt dat alle lezers mij nou ook allemaal zielepieta vinden omdat jij dat vindt en het zo vaak schreeuwt?

Dat je Forin en Boaz op je hand hebt zou je die gedachte best kunnen geven natuurlijk maar het is de kinderachtigheid van pubers.

Je kent het wel: Drie populaire kinderen die een ander kind uitjouwen vanwege iets stompzinnigs.

Nou kan zo'n kind daar best aan kapot gaan trouwens maar

ik ben 56 jaar en denk je nou echt dat jullie puberale gedrag mij zou raken?, ik vind het alleen maar lachwekkend en vermakelijk.

Zelf word je er ook niet beter van om mij te achtervolgen hoor, nou ja , 4 seconden omdat je je ergernis weer even aan het prikbord hebt toevertrouwd maar dan gaat de verzuring weer even hard terugslaan.

Dat je zelf een gefrusteerde vrouw bent is wel duidelijk, en als je in het echte leven met je buren en vrienden en je familie net zo doet en er mee zo doorgaat dan word je zo'n verzuurde oude tang , je kent er vast wel iemand in je omgeven?

Zo iemand die met omlaaghangende mondhoeken en doffe ogen en altijd gezeur in het leven staat.

Alleen nog bezoek krijgend van enkelen vanwege morele sociale verplichtingen en dan is er weer wat te zeuren, namelijk dat er zelden bezoek komt en ALS ze dan komen dan blijven ze ook nooit lang.

Maar goed, je mag wat mij aangaat mij best blijven achtervolgen met je prietpraat, kunnen we blijven lachen, je hoeft je ook niks aan te trekken van dit berixht, je doet maar wat je lieve hartje je ingeeft.

Doe je groetjes aan Florin en Boaz?

Dag lieverd, en vergeet niet, WAT je ook doet of schrijft, ik blijf echt wel van je houden hoor.

theo

• Allen

Het enige juiste antwoord! je hebt volkomen gelijk theo.

met groet,

Allen:)

• perihelium

Allen schreef:

>

> Het enige juiste antwoord! je hebt volkomen gelijk theo.

>

> met groet,

> Allen:)

Heeft Theo gelijk te zeggen dat het hem niks doet terwijl hij met een uitgebreid verhaal komt om zich te verdedigen en hij zelf hetzelfde doet bij anderen. Sta je achter het geloof van Theo en Thomas, Allen?

<><

• Douce

Ben jij in Christus? Zo ja, stook dan niet.

Douce

• DmB

Ben je “in” Christus. Wasda nou weer ??? Ik vind het een beetje viezig, een beetje ranzig klinken, IN Christus. Gedsie.

• Douce

Perihelium begrijpt het wel, d.w.z. als het goed is, het is de zogenaamde Tale Kanaäns. Geheel schriftuurlijk.

Douce

• theo

perihelium schreef:

>

> Allen schreef:

> >

> > Het enige juiste antwoord! je hebt volkomen gelijk theo.

> >

> > met groet,

> > Allen:)

>

>

> Heeft Theo gelijk te zeggen dat het hem niks doet terwijl hij

> met een uitgebreid verhaal komt om zich te verdedigen en hij

> zelf hetzelfde doet bij anderen.

Lezen is niet je sterkste punt?

Althans goed lezen?

Sta je achter het geloof van

> Theo en Thomas, Allen?

>

Pas maar op Allen want als je achter mijn geloof staat dan zal de gramschap van steven jou ook treffen.

theo

• Daan

Jankpot,haal het bord eens weg voor je kop.

Of kun je dit meer zien door dat eeuwige gejank van je

Zodra Steven ook maar 1 bericht plaatst,ben jij er weer als de kippen bij om commentaar te leveren. Stop jij eens met dat puberale stalkgedrag naar Steven toe,zielenpiet. En daarna mag je commentaar leveren op MIJ,druiloor.

HUILEBALK

• theo

Ben je bang dat steven zichzelf niet kan redden dan?

Daan schreef:

>

> Jankpot,haal het bord eens weg voor je kop.

> Of kun je dit meer zien door dat eeuwige gejank van je

>

>

> Zodra Steven ook maar 1 bericht plaatst,ben jij er weer als

> de kippen bij om commentaar te leveren.

Nee hoor , als ik op ieder bericht van steven zou ik er een dagtaak aan hebben.

Stop jij eens met dat

> puberale stalkgedrag naar Steven toe,zielenpiet.

Nee hoor, ik ik stalk niet, ik val steven aan waar hij hoogmoedig de enige waarheid in pacht heeft en minachtend doet over andersgelovigen.

EN, ik prober al een paar jaar met steven in gesprek te gaan maar hij haakt steds af als het wat moeilijk wordt.

Dat is geen mening van mij maar een feit, is allemaal na te lezen en aangezien je hebt bewezen dat je een ijzeren geheugen hebt zul je dat allemaal wel weten.

>En daarna

> mag je commentaar leveren op MIJ,druiloor.

Maar lieveling, ik heb geen commentaar op jou toch, jij bent toch degene die mij constant met puberale berichten om de oren slaat en ik reager daar heel lief op, kijk maar na, les alles nog maar eens over.

>

> HUILEBALK

>

Dag schattebout.

>

theo

• theo

Ik heb je een aantal keren gevraagd wanneer je latste bericht was op dit bord waarin je het NIET had over mij met mij of iemand anders.

Heb je dat nou al eens nagekeken?

theo