Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op bijbel.startpagina.nl

Standvastigheid

• b.i.b. (s)

Kan niet anders Jenny, je komt simpel over, geen mening.

Die had had je wel over kinderen die zwart zijn en en 't slecht hebben Jenny, als je goed na denkt weet wat je ik bedoel.

Nee ik val je niet aan, maar wij hebben 't eigenlijk wel goed hier offe ..

niet?

Weet je Jenny, bibs mag je ontzettend graag;)dat wist je al.

:D;)gr, aan

• perihelium

b.i.b. (s) schreef:

>

> Hoi peri,

>

> denk jij dat regels ons (*als mens) kunnen regelen, nee

> natuurlijk niet stommeling.

> die overheersen ons, wij accepteren dit van deze regering.

> mensen en namen zijn niet belangrijk .

In de Bijbel staat nergens dat we regels moeten overtreden maar wel aanwijzingen voor de gemeente van God:

Allereerst vraag ik dat er voor alle mensen gebeden wordt, dat er smeekbeden, voorbeden en dankgebeden voor hen worden uitgesproken. Bid voor alle koningen en gezagsdragers, opdat we rustig en ongestoord kunnen leven, in alle vroomheid en waardigheid. (1 Timoteüs 2:1-2)

>

> Jezus komt niet terug, hij is er al heel de tijd, net als

> God, z'n vader, onze Vader.

>

> en dat wordt juist vaak vergeten, helaas.

> geen pinda kaas

Wees dus waakzaam, want jullie weten niet op welke dag jullie Heer komt. Besef wel: als de heer des huizes had geweten in welk deel van de nacht de dief zou komen, dan zou hij wakker gebleven zijn en niet in zijn huis hebben laten inbreken. Daarom moeten ook jullie klaarstaan, want de Mensenzoon komt op een tijdstip waarop je het niet verwacht. (Matteüs 24:42-44)

<><

• b.i.b. (s)

Wie schrijven/schreven de bijbel peri ? weet jij dat, ken je hun, hoe weet je dat het klopt?

Mensen maken regels, eigenenlijk meer plichten.

Dat heeft niets met God te maken, God steldde regels.

Niet 1 mens kan zich hier aan houden, anders mag je je Jezus noemen, de enige zoon van God.

Nogmaals, God en Jezus zijn nooit weg geweest.

Als 't goed is, en dat is het, dan weten steeds meer mensen dat die hoge macht er is. Omdat ik een mens ben wat heel veel verkeerd heeft gedaan en direct gestraft of een seintje krijg zodra ik iets verkeerd in petto heb, direct dus.

De bijbel is geschreven en bedacht door mensen, hij klopt grotendeels, maar belangrijke dingen niet. hoe kun je dit uit leggen :?