Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op bijbel.startpagina.nl

De boeddhaïsering van Nederland

• PS

Inderdaad, hopelijk zullen de monogodsdiensten zijn bedoeld.

We zien weer het bekende stramien: knuffeldeknuffel. Nu van elk geloofje. Maar de ongelovigen staan weer in de kou.

Zou het een god iets uitmaken of je hem nou maandags dan wel woensdags aanbidt? Niets dus. Moslims vieren hun mohameddaans sinterklaasfeestje maar op pinksteren en joden hun yom kimpoer maar tijdens kerst.

Flexibele schooltijden zijn waanzin.

PS

:)

• PS

Nou, zo liberaal zijn de volksboeddhisten niet.

En voor CU: de Dalai Lama vertegenwoordigt slechts een deel van de volksboeddhisten.

Volksboeddhisme = veel hindoeïsme, weinig boeddhisme. Dus een soort nepboeddhisme.

PS

:)

• Cor

OOrdeelt niet

opdat gij zelf niet geoordeelt wordt!

• Cor

Je bent Geen christen met jouw opvattingen, Peri

• baldu

Tsjonge, wat keer jij je wang vaak toe zeg

het begint al met het gevoel dat erop geslagen wordt.

Jezus verdedigde zich niet

Hij vroeg ook niet om een verdediger

Noch vroeg Hij om iemand met een zwaard

Ik vind het langzaam eng worden hoe jij reageert Steven

En intussen vrolijk lachend op foto's, diepzinnige teksten plaatsend van anderen, vraagt om gebed voor anderen.

Wat zich hier op dit prikbord manifesteert door jou Steven, is niet Christus, maar zijn schaduw..

brrrr

Baldu

• CU

Laat gaan , Cor.

Een nep-ongelovige is een………gelovige.

En dat uit de vingers van Steven, over mij. :)

met groet, CU.

• Cor

JIJ discuseert helemaal niet, jongen

JIJ valt alleen maar aan!! Brr

• Dorine

Niks knuffeldeknuffel.

Democratie.

Waarbij ik persoonlijk ook ernstig mijn twijfels heb over de haalbaarheid van een flexibel indeelbaar schooljaar. Ik ben er dan ook zeer benieuwd naar of dit werkelijk door zal gaan. En als dat zo is, ben ik ook erg nieuwsgierig naar de bevindingen.

Vrede en alle goeds,

Dorine

• perihelium

Cor schreef:

>

> OOrdeelt niet

> opdat gij zelf niet geoordeelt wordt!

het gaat er om een rechtvaardig oordeel te geven en te zeggen waar het naar waarheid op staat. CU is een ongelovige spotter en jij bent iemand die denkt vanaf zijn geboorte een christen te zijn en de Bijbel en mensen die bekeerd en wedergeboren zijn bespot.

<><

• perihelium

De schaduw van Christus… Waar lees je dat in de Bijbel?

<><