Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op bijbel.startpagina.nl

Lente

• Cor

Helaas hier nu ook, Verbaasd

liefs,

Cor

• perihelium

Cor schreef:

>

> Spotten heb ik zeker van jou geleerd!!

Ik kan me niet herinneren dat je ooit een leerling van mij bent geweest en in zulke stof als spot geef ik zeker geen les want ik verkondig de waarheid die is in Jezus Christus. Ik waarschuw in het algemeen wel om spot te gebruiken en dat doe ik ook bij jou. Als je spot van mij geleerd denkt te hebben kan je je ook inbeelden en waarmaken dat je nu naar me luistert en het niet meer doet. Ga voor Jezus man!

<><

• Cor

Ik ga vanaf mijn geboorte voor Jezus Ghristus

e jij?????????

• Channah

Ik ben benieuwd op welk terras je neergestreken bent, Cor. Ik heb een fikse wandeling door de stad gemaakt, en ben langs veel terrassen gekomen, maar ik heb je nergens zien zitten. ;-)

• Cor

Op het rembrandtplein maar kort ongeveer 10 a15minuten. want ik was bijna vergeten dat ik mijn dochter moest bellen voor haar vacantie!

Ik was mijn mobieltje vergeten!!

• Channah

Daar ben ik niet geweest. ik was onder andere op Roelof Hartplein, Museumplein, Vondelpark, Overtoom, Leidseplein en -straat en de bloemenmarkt op het Singel. Toch redelijk in de buurt van het Rembrandtplein. ;-)

• Cor

Dan heb je ‘n flinke stap gemaakt’ Channah

maar het weer was er ook naar!!

ik hoop dat het morgen net zulk weer is

liefs, Cor

• Channah

Het was inderdaad heerlijk weer om te lopen! En voor zo'n afstandje draai ik mijn voeten niet om. Maar helaas had ik de verkeerde schoenen aan mijn blote voeten, dus…. blaren! :-(

• perihelium

Cor schreef:

>

> Ik ga vanaf mijn geboorte voor Jezus Ghristus

Ghtistus? vanaf je geboorte? wat klets je nou?

> e jij?????????

vanaf mijn wedergeboorte volgens Johannes 3:3

<><

• Cor

Ja suffie, want toen werd ik gedoopt

En jij deed doet in dope!!