Wat, nooit lacht? Hij ligt dubbel van de lach als Hij ziet hoe de mensen met elkaar omgaan, en hoe zij oorlogen voeren en je de vele doden ziet liggen,en…..
Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.
Meer informatie op bijbel.startpagina.nlAls ik de bloemen in mijn tuin zie bloeien, waar de zon haar stralen uitstrekt om hen te koesteren, ervaar ik de zoete glimlach van God.
Precies . je haald de bijbel via de natuur . kijk om je heen en je hoef al niet meer te lezen ……in het moeilijke boek ,, de bijbel,,
Hoi Gonnie
Ik wil niemand etiketteren. Alleen duiden op wat iemand uitstraalt.
Ik denk dan ook dat ook degene die zichzelf tot de zwaarmoedigen rekent een element van vreugde in zich heeft, maar dit uit het ‘oog’ verloren heeft doordat aan bepaalde zaken veel waarde wordt gehecht.
Hoewel je zegt dat je e.e.a. ironisch bedoelde, zit er een stuk waarheid in wat je schreef. Het is alleen zo dat je niets verandert aan het lijden van de mens, door zwaarmoedig te zijn. Zwaarmoedigheid geeft alleen meer gewicht aan het lijden. Lijden kan verzacht worden, door een glimlach, een vriendelijk oog, en een welgemeende hand op iemands schouders, zonder dat er medelijden is.
groet
Baldu
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?